sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

jep

töistä kotiutunut olen,kyllä mulla joku kolme tuntii meni kun olin töissä. aika hermoja raastava oli,vaikka 3h olinkin.
Tämän jälkeen lähin sitten ajelee sinne vantaalle ihan ilman apuja vaikka Jani istukin vieressä pelkääjän paikalla, löysin paikan ja osaan varmasti sitten ajaa sinne torstaina.
Ai niin joo.. mulla tosiaankin OLI se autokoulun kakkosvaiheen se tunnin kestävän ajotunnin ajo opettajan kanssa viime torstaina. Jännitti kyllä ihan hirveesti ,koska olen tottunut ajaa omalla autolla ja toisen auton ajaminen.. niih.. siinä kestää että saa "tuntuman" siihen. Ihan hyvinhän se meni ja tuntu että oli ihan turhaa ja ajan haaskausta koko juttu... kerrottiin vaan miten säästetään bensaa ajaessa jne.. sitten se ajo-opettaja kysy vaan multa ajon aikana et" Ajatsä näin ihan normaalisti vaan onko sun pakko näyttää tai todistella mulle jotain? =D hahaha.. olin vaan et,ihan normaalisti mä kyllä ajan näin,että en näe mitään erillaista nyt kun normaalisti.
Nooooooh... ylinopeutta oli aina välillä,mutta muuten meni kaikki nappiin.
Nyt vaan odottelen torstaista et pääsisi hoitaa nämä kaikki autokoulun jutut pois alta.

Perjantaina mä muuten kävin kampaajalla,mulla tosiaankin alko repsottaa se juurikasvu.
Huoletonta tyyliä halusin hiukset,elikkä ei enään vaalennusta.vaan semmoiset hiukset,jotka tai kun kasvavat niin ei tarvii AINA joka kuukauden välein käydä värjäyttää hiuksia, Siis tottakai rakastan käydä kampaajalla ,mutta kun raha ei kasva puussa =D
Menin sitten mun luotto kampaajalle Janille Villi kissaan,se teki mulle ruskeita raitoja hiuksiin,niin ne näyttävät vähän tummemmalta nyt. ei mitään sen suurempia juttuja,mutta taas Jani on BEST of the BEST =D Vitsi... himottaisi saada ne ripsipidennykset... hhhhrrr... ehkä myöhemmin kesällä sitten.


tällainen lopputulos tuli,eli alta ihan tummat ja tummat raidat:


Ai niin !
Koin "rakkautta ensi silmäyksellä" näihin Halosen Bronxin kiilakorko kenkiin... me nähtiin,rakastuttiin ja VEIN sen KOTIIN <3




ja tässä on Galna Dagarilta löydöt:

vihreät maastolegginssit 12,90€ ostin myös beesin värisenä

ja maybellinen tuplaripsari 15€ kaks kpl.

siinä ne ostokset sitten oli.

tänään on lazy sunday.. mentiin pitkästä aikaan Puotilan Vietnamilaiseen syömään. Ai että kun oli hyvää taas. Molemmat kun ollaan flunssassa niin ei sitä jaksa ruokaa tehä. Täältä saa hyvää ruokaa ja super HYVÄÄ asiakaspalvelua,hinnatkin on kohillaan .

mun perus nuudeli keitto naudan lihalla


Janin paistettunuudeli naudanlihalla ja pelkkää sipulia vaan.

tältä paikka näyttää sisältä,pieni ja vaatimaton,mutta AITO =D


eipähän tässä mitään,nyt vaan namii ostettu ja pähkinöitä ja sitten movie time tai itseasiassa True Blood maratoni alkakoon... ah.. oon ihan koukussa siihen sarjaan. =D

me me me today !




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)