perjantai 3. joulukuuta 2010

yääääh

heissan !
Mulla on ollut aika hektistä kiirrusta nyt lähiaikoina. Enpä hirveästi kotona ole ehtinyt olla... pääosin töissä ja sitten joululahja rumballa ollut.
Mutta eilen alkoi tosiaan mun vapaapäivä. Aivan luksusta 8 työpäivän jälkeen.

Eilen mulla oli aikainen herätys vaikka ei ollut työpäivä. Mulla oli eilen haastattelu hakemaani kouluun. Arvatkaapas se aamu jännitys.. HUH... "miten mä hurmaan ne haastattelijat? mun ääni tulee värisemään niin pahasti ja pahoin pelkään et aina kun olen hermostunut niin posket helottaa punasta ja nokka vuotaa" =D
Ja ehkä pahin juttu on se et..jännittää liikaa niin pääkoppa on ihan tyhjä ja lyö vaan tyhjää... Ja arvatkaapas kelle kävi niin ?? MULLE !!!   kaveri kysyi jotain ja en vaan oikeasti tiennyt mitä vastata.. yyyyyh... yksinkertainen kysymys ja ei tullut päästä mitään... not my day at all...
Haastis kesti joku 30 min ja alkujännityksestä huolimatta loppu pätkä haastattelusta meni suht kivasti. Vastasin niin hyvin kuin pystyin ja nyt jään odottamaan vastausta.
Huonoksi onnekseni ne jotka ovat työttömiä ja vailla koulutusta ovat minun edellä.. =(  mutta ei kannata lannistua jos ei pääse.. keväällä sitten uusiin hakuihin sitten.. kyllä varmasti joku tärppää !
hassua oli että tämä herra sanoi mulle " Sä olet kyllä näitä harvoja vietnamilaisia jotka eivät ole keskeyttänyt yhtäkään koulua tai tutkintoa,se on plussaa " =D  Mä tykkään koulusta !
mutta en viiti murehtia sen enempää, yksi ystävistänikin kävi tuossa samassa haastiksessa ja saman reaktion sai kans kun minä,joten onneksi en ole ainoa... kyllä ne hiillosti mut ihan kypällä ! =D

Vapaapäivä tosiaankin meni sitten keskustassa . Siis ihan kokopäivän.. kierreltiin mamman kanssa kaupoissa ja vähän joululahjoja kattelemassa,sillä tosiaankin tänään tuli VERONPALAUTUKET....  uuu jeeee...
Hemmottelin sitten äitiä Santa Fessa... se on kyllä ehkä mun ja mamman lemppari ravintola.
http://www.rafla.fi/santafe/fi/etusivu?gclid=CM796ebgz6UCFVc03godR3Zllw

Ja mitä me syödään aina ? Lammasta ja paistettuja grilliperunoita ja kasviksia... se on oikeasti niin hyvää,vaikka yksi annos onkin se 30€ mutta on se kyllä sen arvoista... njam... oikein kun aattelen sitä ruokaa niin tulee ihan vesikielelle... mums..
Loppu päivä kierreltiin sitten ihan kaupoissa .


Päivän asu oli tämmöinen: (anteeksi noi sovituskoppi kuvat)


olen ihan hullaantunut noihin H&M pitsiolkain puseroon,omistan tuon valkoisen ja mustan.... eilen sitten kokeilin punaista ihan joulun kunniaksi... ääääh.. oisko pitänyt ostaa ?? Punainen ei ole sinänsä ollut ihan mun juttu.. hmm..

Ja rakastan neuleita

Varaukseen nämä jäi kyllä,et jospa kävisin ne hakemassa kotiin sieltä =D

Ja tottakai kun ilta alkoi hämärtää niin joulumieli helsingin kaduillakin  alkoi näkyä.

Tänään sitten piparintekoa kotona ja muuta kivaa. Kivaa perjantai päivää kaikille ja enemmän niille jotka varmasti lähtee pikkujoulu rientoihin kun sitä Bonus rahaa tupsahti tileille tänään... =DD

2 kommenttia:

  1. mihin kouluun hait? ja saitko paaaaljonki veronpalautuksia ku noin hehkutat!? mä sain! jee! ja oisin menny ostaa luis vuittonille sen saman ison laukun ku sul, mut KAIKKI peruslaukut oli loppunu! huomaa kyl mihi ihmiset törsäs palautuksensa :)mut toiv joku pvä viel saan sen! ja paljon muuten itse maksoit siitä? nimittäin HINNAT oli noussu!!!

    VastaaPoista
  2. NO Sain !! =D isoimmat palautukset ikinä,mitä olen saanut tämän 6 vuoden työajan aikana... hahah =D
    Joo.. itekkin kävin viime viikolla Luikkarin liikkeessä ja kaikki oli mennyt,tai ne minkä halusin ja oli suht tylyä palvelua kans.. =/
    Hinnat noussut ??!! huiiii... kui se on mahdollista.. ?? luulin aina et ne hinnat tulee pysyy sellaisenaan aina kuin ovat nyt...
    Kyllä sä tuut saamaan sen,itse olen super tyytyväinen ainaskin... kuulin vaan pientä huhua et Luikkarin oma varasto on ihan tyhjä,et sen takia jokainen liike saa todella vähän tavaraa liikkeisiin ... =/

    VastaaPoista

voi kommentoida =)