tiistai 4. tammikuuta 2011

heiiippa kaikki !

Nämä muutavat päivät ovat olleet aika rankkoja mulle.
Uv meni tosi hyvin. Pidettiin meillä pikku kemut ja siitä lähdimme sitten Tiger nimiseen yö kerhoon,missä sitten tanssittiin tanssilattia koreaksi.
missä mä olin keskiyöllä kun vuosi vaihtui ?
Mä olin autossa kuskaamassa kavereita yö kerhoon,joten en nähnyt niitä raketteja ollenkaan.. mutta kyllä sitä illan mittaan näkyi vähän väliä vilauksen paukkuvista raketeista ja sen upeudesta. Kyllä mä sain uuden vuoden pusun..että ei siitä huolia =D
Lauantai-ilta meni sitten ihan kotona. Kutsuttiin ystäviä meille ja pidettiin illan istujaiset. Edellisen päivän ruuista jäi vielä jotain jäljelle ja juomista,niin päätettiin hoitaa asia pois samointein.
Pelattiin Aliasta ja Wiitä koko illan ja puhuttiin ja juoruiltiin..
Sunnuntaina mulle sitten alkoi ilmentyä yskää,ei siinä muuta...
Yön aikana en saanut nukuttua ollenkaan,oli mielettömän kylmä olo ja kuuma.. heräsin siinä puol seiskan aikoihin ja mittasin mun lämpöä... mittari näytti 38.2.
Ja siitä lähtien olen ollut kipee,selkä,niska,pylly,jokaikinen kolo tai lihas on mielettömän kipee. En pysty istua,en pysty makaa selälteen,jos makaan mahalteen niin en saa henkeä kun kurkku on vähän turvonnut,niin tuntuu et keuhkot litistyy.. joten aika tukala olo mulla,kun ei voi olla missän asennossa et kipu heltyis... aivan kamala olo.
Sairaslomaa mulla on perjantaihin asti.. Mulla on viimeksi ollut kuumetta vuonna 2004 joten kaikki pöpöt ,vaivat ja kuume tuli sitten yhtenä pakkauksena samaan aikaan mulle... et kiitos vaan.
Niin inhottava olo. heikko olo... toivottovasti tää lähtee pois,kun mulla alkaa se koulu ensi viikolla ja pitäisi hoitaa muitakin asioita ennen sitä.
Mutta ei siitä enempään.. nyt tulee tosiaankin kuvia UV päivästä,illan aikana tuli napsittuu reippaasti yli 200 kuvaa ja mun ulkoinen salama irtisanoi itsensä (patterit loppui)... eiköhän anneta kuvien puhua puolestaan..














että semmoinen kekkeri päivä oli. nyt mun on pakko mennä lepäämään.. tää olo on aivan kamalaa.. MISSÄ on mun kanakeitto hääääääh ??? =D no ei,onneksi poikaystävä tulee kotiin muutaman tunnin päästä... kivaa alkanutta viikkoa kaikille !   <3

2 kommenttia:

  1. hengaaks aasialaiset mieluiten keskenään?

    VastaaPoista
  2. nykypäivänä kukaan meistä ei ajattele et minkä rotuisia me ollaan tai muut. Me ollaan samoja yksilöitä,joten voi olla että jotkut aasialaiset tykkää hengata omien kanssa,mutta meillä taas ollaan tosi avoimia.. kaikki mukavat ihmiset ovat aina tervetulleita.. mitä enemmän sen hauskempaa =D
    Uv juhlissa kutsu oli vaan lähinnä lapsuudenystäville ja baarissa sitten tavattiin loput.. mun kämppä on niin pienen pieni.. =DD

    VastaaPoista

voi kommentoida =)