torstai 6. tammikuuta 2011

Loppiainen

Ihanaa päästä ulos vähän ulkoilee. Oon muutenkin ollut su lähtien kotona joten ulkoilma piristää vähän.
Missä mä oon?
Oon myllypuron arena centerissä katselemassa kun pojat pelailee säbää.. Sika hauskaa =]
Vuoronvaihdot tapahtuu 5 min välein , eiköhän se tarkoita et taitaapi olla huonokuntoisia poikia =] no ei kai... Pojat oli eilen juhlimassa niin muutamat ei ole nukkunut olleskaan.
Kauhee yskä mulla on ja nuha ja migreeni , mutta buranan voimin sitä mennään ja huomenna palaan töihin. Mä en ikinä haluu olla enään kipee.. Tää olotila on ihan perseestä.
Täältä löytyy kans tosi upea keila paikka









- Posted using BlogPress from
my iPhone

2 kommenttia:

  1. Jooh hun ala! Tuntuu et kaikki ois vuoteenomia… siispä teetä ja vitskuja! Ai niih! :D Mä poistin itteni facebookista! :O siinäpä uutinen ;-)

    VastaaPoista

voi kommentoida =)