lauantai 8. tammikuuta 2011

Nams

Heiiips!
Oon nyt safkiksella töissä. En ole vielä 100% parantunut, mun ääni kuulostaa siltä kun oisin juonut pari kymmentä vuotta wiskiä.. Haha.. Seksikästä? Not.
Syön nyt mäkin fiesta salaattia, se on oikeasti yks mun lemppari salaatti annos. Okei ... Tää annos ei tosiaankaan kuulu dietti ruokaan.. Salaatissa on yhtä paljon kaloreita kuin bic mac hampparissa, mutta silti... Se ei ole kuiva ja sopivan mausteinen...







Ihanaa oli eilen päästä ihan omaan sänkyyn nukkuu... Kuumeessa kun olin niin menin olkkariin nukkuu tai oikeastaan asuin siellä suunnilleen viikon, ei sitä haluu tartuttaa toista kipeeks.
Hauskaa se oli. Mulla oli oma huone ja janilla oma... Oltiin vaan et " koputa sit kun haluut mun huoneeseen" =]
Mutta nyt takaisin työjuttuihin ciaooooo =]

- Posted using BlogPress from
my iPhone

2 kommenttia:

  1. vitsi rakastan sun blogii! mitä olisinkaan menettäny jos en ois löytäny tätä :))))

    VastaaPoista
  2. hahaha.. vähän kiva juttu.. kiitti paljon =D<3

    VastaaPoista

voi kommentoida =)