torstai 6. tammikuuta 2011

sijoitus kohde

nonnih...  mä nyt päätin olla tuhlaamatta mun rahoja kaiken maailman höpölöpön juttuihin ja alan pistää ne vähän laadukkaampaan juttuihin. En nyt halua että saatte musta mitenkään huonoo kuvaa,et olisin pinnallinen.. mutta hei.. jokainen on kummiskin jollain tapaa pinnallinen,joten älkää tuomitko mua tästä asiasta.
Olen huomannut että,käytän ainoastaan tiettyjä takkeja,tiettyjä farkkuja ,tiettyjä kenkiä ja tiettyjä laukkuja... joistakin tavaroista on tullut mulle jokapäiväinen asia,et niitä kannan aika mukana.
Joten uusin sijoitukseni... hmm.. en tiiä milloin tulee toteutumaan,koska se on aaaaaaikaaa kallis.. joten paljon duunia pitää tehä sen eteen... mutta käyttöä sille tulee varmasti. Se on ajaton,classinen ja aina mahtuu kaikkialle mukaan.

Eli Chanelin olkalaukku, mustana.


ja koko olisi se large... hmm... no jos nyt en tänä vuonna osta ,niin ainaskin silloin kun valmistun koulusta... tein ja suunnitelman et jos pistän palkasta aina 100€ sivuun niin laukun saisin jo vuosi ja muutaman kuukauden päästä ja kokokin olisi se medium...  sydäntä särkevä hinta ? Jeps... onko sen arvoista ? no jos jättää ne joka kuukauden turhat ostokset pois,niin toi olisi mun.. kohta    .. eli on sen arvoista =D

pinnallista vai hyvä sijoitus ? tottakai jokaisella on omat mielipiteet =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)