tiistai 18. tammikuuta 2011

Uusi poikaystävä

Heiiips!
Eilen sitten käytiin kampaajien tukussa käherryshuolto, siis kun meni kaupan sisälle niin huuuh ... Tuntui että olin kuin lapsi karkkikaupassa. " mä ostan ton, mä haluun ton" fiiliksellä olin =]
onneksi osasin sen verran hillitä itseni ja ostin ne tarpeelliset .. Paitsi tuun aika varmasti palaamaan takaisin sinne tukkuun ja ostan sen yhden kihartimen joka loihtii kauniita isoja kiharoita hetkessä ... Nyt kun mulla on opiskelija kortti, niin pääsen näihin tukkuihin ostamaan kaikkea kivaa.. Nämä paikat ovat kyllä yllättävän vaarallisia paikkoja, varsinkin lompakoille =]
ostin sitten leikkuusakset, ohennussakset, essun, super light föönin ja uuden poikaystävän.. Ja kyllähän siinä sitä rahaa paloi..
Mä huomasin edellisessä postauksessa oli kauheesti kirjoitusvirheitä, johtuneet siitä kun kirjoitin kauheella kiirreellä textin... So please .. Forgive me .. =]
niin tässä on mun poikaystävä
Håken
Sillä on vähän bad hairday ja kaveri tarvitsee vähän trimmausta ja teho hoitoa hiuksiinsa.








Huomenna pääsen sitten nauttimaan vapaapäivästä, paitsi sitten illalla kouluun...
Ai niin !!!
Maaliskuussa tulee uusia juttuja mun ihoon... Tatskaaa =]

- Posted using BlogPress from
my iPhone

1 kommentti:

voi kommentoida =)