keskiviikko 12. tammikuuta 2011

too clean

reipas koululainen tässä moi.
Nyt voi kyllä sano että mun hiukset on kyllä super puhtaat,kiitos vaan luokkatoverille S: lle =D
Tänään sitten päästiin vähän tekee action juttuja hiuksiin. Eli päästiin pesee toistemme hiuksia. Se näytti kyllä tosi helpolta,mutta sitten ... pitää muistaa huolehtia että asiakkaan niskaan ei valu vettä,eikä kasvoille... niskoista pitää tukea,kun vatvotaan ja hierotaan pää sampoolla... ja mitäs ne päähieronnat... niitähän monte erillaista tapaa... =D
Sitten siirryttiin tukan kuivaamiseen.. toisessa kädessä oli fööni,toisessa harja ja toisessa hiukset... ihan hyvin siinä sitten meni... tosin aika kului yllättävän nopeesti...
Mutta tosia asia on... mä en tykkää jos hiukset ovat tosi puhtaat ! Jos niissä ei ole minkäänlaista lakkaa tai mömmöä,niin mun hiukset sojottaa silmillä ja ovat koko ajan edessä.... kivan tuntuisilta tottakai ne ovat... mutta käsiteltynä ne ovat just mun mieleen =D
S raukka joutui selvittelee mun takkua.. =D en kyllä tahalteen sitä  sinne jättänyt.. ! hahah..

huomenna on sitten normaali työpäivä ja itseasiassa mulla tulee olemaan muutosta töihin liittyvää... en tiedä onko hyvä muutos tai huono ? Toivottovasti hyvää.. =/
Sitten on vkl vapaata ja saa nukkua pitkääään !!

tuntuu että ollaan menty ja tultu poikaystävän kanssa. Nyt kyllä huomaa että meille yhteinen aika on jäänyt todella vähälle... Janikin tekee aamusta keskiyöhön asti töitä ja mulla taas on aamulla töitä ja illalla kouluu... sitten kotiin päästyään niin tehdään nopsaa ruokaa ja sitten meen nukkuu ja toinen lähtee takas töihin...
En kyllä kadu pätkääkään että kouluun menin,joku tai jokin kummiskin tulee elämässään kärsimään.. mutta kyllä se palkitaan sitten myöhemmin.
Nyt kyllä taidan painua unten maille. ! Ihan outoo..en oo kyl nyt pitkään aikaan shoppailut mitään,ehkä mä oikeasti toden teolla alan säästää siihen Chanelin laukkuun.. =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)