keskiviikko 26. tammikuuta 2011

still alive !!!

tulin nopsaa piipahtaa täällä. Elossa ollaan.. as u can see =D



Missä mä oom ollut ?
Töissä töissä ja koulussa ja nukkumassa =D  Kyllä se koulu oikeasti tekee elämänsä kiireiseksi ja plus siihen melkein täysipäiväinen työ... mutta rakastan tätä tempoa ! Tietää että opiskelee sitä mistä tykkää... paitsi noi ATK tunnit vetää mun silmät kyllä ristiin vieläkin ja ne INCcien lukeminen.. huoh !  En malta odottaa et sakset pääsee ekan kerran mun käsiin...buahahah..
Mä oon tehnyt jonkin verran ostoksia ja aika super löytöjäkin Alesta ,vitsi kun olisi oikein kunnon vapaapäivä ,niin voisin kuvailla ostoksia....  
marinoin tänäänkin aamulla lihaa... kävi vähän köpelösti.. pilkoin sipulia ja tämän jälkeen läksin pesee kädet . Mun vasemmassa silmässä oli roska,joten lähdin sormella kaivelee sitä pois... noooh.. mun kynnen alle oli jäänyt sipulii jaaa... sipuli+silmä = AAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUTS !!!!  =D että semmoinen tunari olen ollut tänään..  toivottovasti lihasta tulee hyvää.. .
Nauttikaa ulkoilasta,vaikka pikku pakkas sää sielä näyttäisi olevan... mutta toi aurinko... love it <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)