sunnuntai 9. tammikuuta 2011

vihdoinkin

Hellurei !
Aika raskas "työviikko" takana,menin sitten pe töihin ja olin lauantaina kans töissä ja sitten su oli vapaa... nauratte varmaan kun ilmaisin raskas... =D Puolikuntosena kaikki on raskasta ja muutenkin käy hitaalla.. musta tuntui noitten kahden töpäivän aikana että olin jo painannut 2 viikkoo duunia..HAHA =D  vanhuus ei näköjään tule yksin.
Tiiättekste mitä ?
Mulla alkaa maanantaina,eli huomenna eka koulupäivä !!! vähän kivaa.. Kyllä siinä on kulunut 6 vuotta kun viimeksi olen koulunpenkillä istunut ja opiskellut. Nyt mä pääsen vaan suoraan opiskelee itse ammattia,koska olen jo aikaisemmin suorittanut toista ammattitutkintoa,niin mulle hyväksiluettiin yksi vuosi pois. Eli ei mitään matematiikka,fyssaa yms...  Kävin tänään hakee jo kaikki lehtiöt,kynät ja koulutarvikkeet... olen niin valmistunut tähän päivään.. ihan kuin menisin vasta ekalle luokalle....=D
Rankkaa tulee olemaan tämä viikko .. aamulla töihin ja sieltä suoraan kouluun ja yhdeksältä pääsen koulusta ja kotiin ... sama rutiini jatkuu jokaikinen ma,ti,ke ja sitten loppuviikosta pelkkää töitä. Ja tämän lisäksi olen lupautunut eräälle ystävälle ,että toimin mallina hänelle Helmikuussa.
Helmikuussa on aasialaisten Uuden vuoden juhlat ja tämä juhla järjestetään Espoossa . Ohjelmaan kuuluu muotinäytös,missä sitten esitellään kampauksia,meikkejä ja vaatteita. Ystäväni on tullut vietnamista tänne suomeen ja on kyllä super lahjakas noissa kampaus ja meikkaus asiassa,joten saa sitten nähdä minkälaiset hiukset ja meikit tulee olemaan... huhujen mukaan,mun hiuksista tulee olemaan todella iso.. =D niitä sitten odotellessaan
Hei ... muistutan vielä että nyt sunnuntaina 16.1,mut voi bongata sitten valtterin kirppiksellä,joten tulkaa ihmeessä piipahtaa sielä... mun lisäksi tulee muutamia tyttöjä kans,joten varmasti tulee hyviä löytöjä meidän "kojusta" =D

mutta tää reips koululainen lähtee nyt unten maille ...vi ses huomenna ??? kerron sitten miten ekapäivä meni... ciao ciao ! =D

ps. mua ärsyttää et mun työkaveri lähti thaikkuihin ja jätti mut tänne... buuuuu... no ei =D mäkin haluun aurinkooooon !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)