torstai 27. tammikuuta 2011

i need a soldier

Tänään tosiaankin on vapaapäivä. Olen vaan laiskotellut kotona tekemällä yhtään mitään. Ajattelin että en ajattele yhtään koulu asioita tai työasioita, no arvatkaapas onnistuuko ? NO EI..   Tälläkin hetkellä mun tekisi mieli ottaa kirja käteen ja vaikka mitä... mutta päätin nyt että pidän ihan vapaata kaikesta.
yksi asia mun kämpässä on ihmeellistä, kerroinkin jo teille kauan sitten että olen aika huono noissa kasvien elossa pidossa,mutta silti tykkään kun niitä on omassa kodissa.
Kattokaa mun pienokaista..

Tässä vaiheessa sitä muistaa " Apua,milloin mä oon antanut vettä ???!! "
Mutta tää viheriäinen kyllä osaa yllättää,annoin sitten vettä joku melkeen puol litraa.. tai oikeastaan vähän alle sen määrän... mutta seuraavana päivänä oksat ja lehdet sojotti jo kohti taivasta =D ihemeellistä... !!
MAHTAVA kasvit toi.. !

Itsekkin toimin tänään viherpeukaloisena... asuna niinku _=D



Eilen kun pääsin koulusta ja ajettiin tuota itäväylää pitkin kotiin. Siinä sörkän liittymässä meidän edessa ajoi niin idiootti kuski,nuori kundi jolla oli seurana nuori tyttö.. siis on kaksi ajo kaistaa... se auto ajoi tahalteen tosi hiljaa että suunnilleen oltiin auton "perseessä" kiinni,sitten kun laitettiin vilkku oikeelle,niin tää auto ajoi oikealle kaistalle.. oltiin vaan et.. no okei se halus sinne kaistalle,me jäätiin sitten vasemmalle kaistalle ja alettiin kiihdyttää et päästään vaan nopeesti kotiin. No tämä tyhmä auto sitten ajoi tahalteen takaisin sinne meijän eteen laittamatta mitään vilkkuu,vaan tosi törkeesti tuli vaan eteen... Tää jatkui oikeasti sinne herttoniemeen asti. Ihan oikeasti jos mä oisin ollut kuski,niin oisin kaasuttanut täysiin tai ainaski seurannut sitä autoo sinne asti mihin se ois mennyt ja sanonnut sille valittavat sanat.. NIIn idiootti toimintaa et oikein pistää kilpailu ja veren pulppaamaan sataan.. ! =D
Tai sitten jenkki style,takakontista pesismaila ja tuhonnut auton ! Paitsi itse en omista tuommoista mailaa ja en uskaltais tehä niin. =D
HUH tekipä hyvää purkaa toi fiilis... Sori =D

2 kommenttia:

voi kommentoida =)