sunnuntai 2. tammikuuta 2011

my year 2010

Vuosi vaihtuu tänään paljon muistoja ja asioita on tapahtunut tämän vuoden aikana.
Ajattelin jakaa teille mun 2010 muistot,ihan kivaa se on mullekkin muistella tämän vuoden tapahtuneita asioita.
Kiitoksia kaikille ystävilleni jotka ovat olleet mukana,perheelleni, janille.. yms .

Tammikuu

Tammikuu oli tosi kylmä,mutta se ei estänyt meitä lähtemästä Mikkeliin mökkeilee. Reissu oli tosi onnistunut ja en ole ikinä yöpynyt missään mökissä. Oltiin Viikonlopun yli. Mökki oli aivan upea ,ruoka oli mahtava ja seura PARASTA !




Tammikuuhun mahtui vielä mun äipän 50 vuotis synttärit





Helmikuu

Me saatiin Janin kanssa kämppä. Joten se kuukausi vaan meni pakkailussa ja muutossa. Meidän ihan ensimmäinen koti ,joka odottaa paljon muistoja =D
Stressaavaa aikaahan se oli,kun me ei omistettu mitään huonekalustoa
ja rahaaakin paloi ihan kivasti.

Mun hiusvärikin vaihtui vaaleammaksi



Maaliskuu
Maaliskuussa ostin sitten itselleni Canonin Järkkäri kameran

Ja siitä alkoi sitten mun kuvaamiset upouudella järkkärillä. Tykkään valokuvailla

ja juhlimista kans


Huhtikuu

Huhtikuussa me tehtiin iso päätös ja ostettiin auto. Mulla oli jo auto entuudestaan mun hopeasurffari Honda,mutta sille kävi köpelösti yksi päivä kun tulin töistä kotiin. Kyseisella kauppakeskuksen parkkiksella 
joku idiootti oli naarmuttanut mun auton oikealta puolelta eikä jättänyt mitään lappua,samana iltana lähdin sitten keskustaan juhlii ystävieni synttäreitä.niin olin parkkeerannut auton Cantina West ravintolan eteen. Kun lähdimme pois ravintolasta,niin joku oli samaan kohtaan potkaissut pelkääjän ovea sisälle,siihen tuli tajuton lommo ja mun vilkkuvalokin hajosi... En voi käsittää näitä ihmisisä jotka tahalteen tekevät näin.

tässä on meidän uusi auto

Vappu asuna toimi mun bling bling takki

Jani ja pojat olivat meillä aloittelemassa

Ja Keravalla oli Tivoli


Ja lisää juhla lookkeja


Toukokuu
Tokokuussa alkoi ne hervottomat kuumat kesäkelit. Alku viikosta me korkattiin jo ensimmäiset grillaukset. Siitä se kesä sitten alkoi.
Rannalla tuli oltuun tai oikeastaan musta tuntu et asuin tämän kuun aikana vaan rannalla, mulla sattui olemaan pitkiä vapaapäivä putkia,niin aamusta asti rannalle vaan,kavereita alkoi valua töistä sinne ja oltiin siellä iltaan asti.
Keskustan terasseillakin tuli oltuu nyt entistä enemmän ja ne shortsi kelit alkoi.. oli kyllä mahtava kesään alku.




Ja jalkapallo kausi alkoi

jA MULLE puhkesi kauhea koivu ynnä leppä allergia.



Kesäkuu

Tässä kuussa oli sitten laivareissu juhannuksena,joka osoittautui todella hauskaksi ja todella rankaksi. Valvottiin melkein koko yön,sattui ja tapahtui.. =D


Oli valmistujaisia

Meillä alkoi se julkisivuremppa,enkä saanut aamuisin nukuttua ollenkaan,kun ne alkoi siinä kasin aikoihin aamulla poraamaan seiniä,ostin sitten kuulokkeet.

Uskalsin sitten ostaa liput Honkkariin ja Aeroflotilla sitä sinne mentiin..oli kyllä kamalin lentokenttä missä olen ollut. Ja fiilis siitä lentoyhtiöstä oli tämmöinen.

Heinäkuu
Mun synttärikuukausi. Pidettiin loistavat juhlat kolmen muun synttärisankareitten kanssa. Vuokrattiin Lauttasaaresta kattohuoneisto,missä oli tosi upea terassi .
Eli ikää tuli 24.
Sain poikaystävältä aivan mahtavan omaperäisen kortin.


ja tämän lisäksi sain tämän.

Ja sitten tulee kuvapläjäys synttäreistä.






Elokuu

Elokuussa oli sitten se Honkkarin matka,tästä matkasta enemmän tästä linkistä.

Fiilis lentopäivänä


Syyskuu

Innostuin tekemään enemmän asu postauksia.








Lokakuu
Mulla alkoi loma part 2. Tiedossa oli vain lepäämistä ja ruotsin matka. Oli kyllä ihana risteily ,saatiin olla kahestaan poikaystävän kanssa,tottakai oltaisi toivottu paljon pidemmälle reissua,mutta aikataulu ja työasiat olivat estona.


Uusi tukka



luokkakokous


 Marraskuu

Tää kuukausi meni töitten parissa,pitkiä päiviä ja kotona. Aamulla heräsi töihin ja sitten kotiin nukkumaan.. muut päivät alkoivat samalla tavalla.
Ensilumi satoi oli ihanaa.
Hani ja Lenan synttärit.. ihanat tytöt.
Ja halusin kokeilla vähän piilareita




 ja ostin Laurenin kirjan


Joulukuu

Joulukuu oli aika hektistä aikaa mun työpaikalla. Kiirettä oli ja painettiin duuni 11-12 tuntia päivässä.
Mutta joulupäivä kruunasi sitten kaiken. perhe ja ystäviä ja RUOKAA





Siinä se mun vuosi vierähtikin. Tapahtuma rikas päiviä ,toivotaan että tämä vuosi antaisi enemmän mulle. Ainiin mullahan alkaa kohta koulu.. jippii =D
Uusi vuosi meni sitten todellakin hyvin,hauskaa oli... siitä myöhemmin postaan tänne... 
Uuden vuoden alkua kaikille =D

1 kommentti:

voi kommentoida =)