lauantai 4. kesäkuuta 2011

another beach day..

Oltiin taas rannalla. Tänään oli ranta ihan tupatäynnä. Koululaisilla alkoi vkl vapaata ja muutenkin perheellisiä näkyi enemmän.
Siellä tosiaankin oli ne baywatch tyypit, harmi kun ei ollut omaa kameraa mukana.. niin olisin voinut nappasta muutamia kuvia niistä tänne.. ;D En saanut siskon miehen kameralla napsia niistä kuvia.. hahahah.. no eii.. en kehtais ees..
Mutta tosiaankin siellä oli hyvä meininki.. iso porukka nuoria ottamassa aurinkoa, musiikki pauhaa ja ehkä vähän väliä heittelee jenkkifutis palloa toisilleen... ja ehkä muutama plo olut jäähtymässä kylmäkassissa...  kesä on täällä ainaskin.
Menin uimaan tai oikeastaan pulahtamaan muutaman kerran,kun ei ollut niin isoja aaltoja tänään... vesi oli vaan sairaan kylmää.. huh, mutta kirkas ja puhdas.
Sitten vaan köllöteltiin siellä,kunnes pilvet tuli ja kylmyys iski... 3 tuntia kerettiin nauttia hienosta säästä.. eiköhän se riitä.





Mä sain mun enolta toisen matkalaukun.. jee.. eli ainoastaan mulle jää se 60 dollarin maksaminen toisesta laukusta.. that´s it. Ei ole enään huolia mihin mä aijon tunkea ne NYC ostokset.. mä kun tiiän että siellä niitä kivoi juttuja on ja paljon..
Huomenna lähetään viikoksi asustelee Manhattanille tai oikeastaan State islandiin joka sijaitsee 30 min manhattanista, ei paha.. oon siellä mun loppu loman .
Elikkä aika varmasti tulee paaaljon kuvia isosta omenasta ja kaikista muista jutuista ja varsinkin ostoksista...  
Niin ja huomenna mennä meikäläisien paikkaan.. Chinatowniin.. hahah... pelkkiä meikäläisiä ja super hyvää ruokaa... meen ostaa äidille mausteita ja mennään syömään DIM SUMIA ... omomomom  =D
Mutta nyt suihkuun kaikki hiekat pois.. ------>


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)