sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

@ Home

mistä tietää että nainen on tullut kotiin ?
No tästä:







Jeps.. melkoinen pommi on iskenyt tänne meidän olkkariin.. =D
mun lento oli tunnin myöhässä.. ei se mua haittanut koska oli suoralento. Ostin sitten sen toisen matkalaukun, jouduin siitä pulittaa sen 60 dollaria, et ei ollut paha.
Lento meni hitaasti ja aika tuskallisesti..  Silloin kun kone lähti ylä ilmoille niin ei ollut mitään huolta. Sitten kun alkoi laskeutua.. se 20 min.. niin mun oikeanpuoleinen korva alkoi paukkua.. siis sattui ihan älyttömästi.. se oli ehkä elämäni pisin 20 min... teki mieli huutaa ,mutta painoin vaan käsillä korvia kiinni ja yritin jauhaa purkkaa ettei korvat menisi enemmän lukkoon.
Matkalaukut tuli turvallisesti ,paitsi näköjään mun yhtä laukkua oli tutkittu.. lukko oli hajoitettu =/ ei sieltä mitään oo viety.. tai ainaskaan en ole huomannut.
J odotti mua sitten lentokentällä, se sano mulle et sitä ei ole ikinä jännittänyt niin paljon =D Hassu.
Kotiin päästyäni mulla oli kauhe päänsärky ja ikävä kyllä mun olo tila vaan on pahentunut.. kauhea hengitys vaikeuksia, nenä tukossa, ihanan seksikäs Wiski ääni ja yskittää, onneksi työt alkaa vasta keskiviikkona. Mutta olotila ei estänyt mua lähtemästä ulos nauttimaan suomen kesästä, joka oli mulle kylmä.. hahahah...  käytiin katsastaa helsinki päivän tapahtumat ja siihen memphikseen syömään Kampissa.
Sitten käytiin kiertelee Hietsunkirppis ! Siis kuka oikeasti myy "AITOJA" Mulberry laukkuja kirppiksellä hintaan 200€- ylöspäin...  ei taida ihan aitoja olla,mutta kuka oikeasti ostaa 200€ feikki mulberry laukkua kirppiksel... siis huhuhu.. ei toi enään ole kirpputoria, mä kun luulin et kirppiksen idea on just et lähtee halvalla jne... 
Mulle iski sitten se Jet Lag, alkoi väsyttää niin paljon.. enhän mä koneessa nukkunut kuin se 3 tuntia, joten nokka kohti kotia.. ja sammuin sängylle 2 tunniksi.
Heräsin klo:17.00 ja söin ja sammuin taas 1 tunniksi. sitten taas heräsin kävin vessassa ja koneella ja nukahdin taas 1 tunniksi.. loppujen lopuksi olin 21.30 hereillä ja nyt ei väsytä yhtään.. on toi aikaero juttu kyllä mahtava.. not.


Huomenna meen hoitaa asioita ja ehkä tekee mun hiuspehkolle jotain.. hyviä öitä sinne.. =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)