keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

jotain erillaista

Tänään töistä tultuani , oli kivaa taas kierrellä ja kaarella kauppoja.
10 tunnin työpäivä ja yhen neliön sisällä.. jeps.. kyllä kävely ravintolan ulkopuolella tekee hyvää.
Mä en ymmärrä.. tänä kesänä mun töihin on ilmestynyt enemmänkin äksyileviä asiakkaita. Sitten kun yrittää kauniisti hymyillä ja palvella.. niiin Eiiiiiiii... sieltä tulee " Onpa kallista, tää on pahaa, miksi mun pitää maksaa siitä, miksi terassi on ihan täysi.. jne... lista jatkuu ja jatkuu.... "
Haloo.. kaunis ilma tänään, aurinko paistaa.. miksi me ei kaikki voida olla iloisia, vaan pitää tahalteen tartuttaa sitä negatiivisuutta toiseen ? hrrrrrr.. =/
Noooh anyway... Zarassa ei ole vieläkään alkanut Alet... perskule... huomenna niitten on pakko alkaa..  hahaha..
Mutta hyvän löydön tein tänään kuiteskin ja todellakin jotain erillaista..
Elikkä Bobbi Brownin meikkiin liittyviä vinkkejä ja sitten toinen kirja keskittyy hiuksiin.

Kohta haukkaan vielä iltapalaa ja sitten uppoudun näihin kauneuden saloihin... en millään malta odottaa et pääsisi testaamaan näitä.. noh.. meikkii on helppoo testaa itselleen, mutta itselleen kampaus... aika haastavaa... but i like it !

Tänään olin tämmöinen:


Pinkit housut ekaa kertaa päällä.. mii like it. Ja Zaran bleiseri ,ginan paita ja mun väriläiskä laukku jenkeistä. 
Vitsi.. paluu takaisin arki elämään masennuttaa mua.. suunnittelen jo seuraavaa matkaa tuohon syksympään.. tai oikeastaan mulle riittäisi vaikka ruotsiin  matka.... johonkin ... äääh..
Huomenna vielä töitä, sitten lupaan itselleni nukkua piiiiiiiiiitkäääääään ja nauttia ystävien seurassa ja teen mega siivouksen mun vaatekaappiin.. sitten varaan kirppikselle pöydän.. jes.
Nyt nugguu ... ---->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)