tiistai 21. kesäkuuta 2011

ka puffffff!

Tänään oli tämmöinen päivä.
 

Ja se alkoi jo heti aamusta. Bussikuski oli tyly mulle tänään =( 
Sitten menin työpaikalle.. huh.. oli semmoinen päivä et "nyt kyllä ei jaksa... miksiiii kaikki ongelmat on mulle jätettyy... yhyyyyy... "  
Työpäivä sitten meni nopeasti ja olin aika ahkera tänään... jäin vielä puoleksitoista tunniksi ylitöihin, kun näytti että oli vähän kiirrusta... ei kaveria voi jättää tollein vaan. 
Mitäs mitäs, onkos teillä juhannus suunnitelmia ?
Mulla ei ole minkäänlaista suunnitelmia. Mökille piti mennä mutta se meni sitten pipareiksi se juttu...mutta  eiköhän me keksitä jotain kivaa. Viime vuonna oli juhannuksena äkkilähtö 12 tunnin risteilylle.. mä olin töissä ja tuli soitto et" Tuutko laivalle vai ei, sulla on 15 min aikaa vastata"  ööö..äää.... no kait mä tuun, kun oon yksin kotona.. =D Sitten äkkiä autolla kaahasin hakee 5 min tarvittavat tavarat ja 15 min ajoin laivaterminaaliin ja laivalle.... Oli kyllä huikee juhannus risteily =D

Mun vaatetus on ollut palattuani suomeen.. aikas tylsähkö... missä ne helteet on hääääh ?



Mä tykkään tuosta mun orange pikkulaukusta, se on niin väriläiskä mun arkiasuihin. =)

Huomenna mä aijon mennä odottaa kun Zara avasee ovensa ja parasta olla ne ALEt silloin,et en turhaan tullut aikasin taas töihin.. =D shopaholic.. me ? nääääää... 
Eli nyt nukkumaan ,et jaksaa taas huomenna... toivottovasti huomenna on parempi päivä.. !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)