lauantai 4. kesäkuuta 2011

silloin kun on ikävä toista

Onneksi Skype on keksitty !
Silloin kun iskee koti-ikävä tai muutenkin haluaa lörpötellä ystävien kanssa, niin turvaudun skypeen.. Se on huomattavasti helpottanut mun elämää.. varsinkin kun reissaan, en useasti mutta esim: tää on toinen reissu ilman J:tä, niin on kivaa iltaisin tai aamuisin jutella hetken.. ILMAN minkäänlaista LOTTO voittoa (Lotto voitolla tarkoitan tuhansia € puhelinlaskua).

Ja tää netti kyllä katkeilee maailman eniten.. välillä höpötän ja höpötän ja sitten huomaan että yhteys on katkennut joku 20 min sitten.. =D
mutta muutenkin kun tapaa uusia ystäviä ympäri maailmaa, niin skype ja facebook on kyllä oiva keksintö... ja musta tuntuu että FB kautta olen juoruis ja jutuissa enemmän kärryssä,kuin oikeassa elämässä...  aika surullista,mutta totta =D
Tulee tästä vaan vanhat muistot mieleen kun J asui jossain korvessa. (300-400km täältä helsingistä).. no ei Jeppiksessä asusteli, niin me pidettiin näin yhteyttä ja tottakai ne monen tunnin puhelutkin.
Silloin tosiaankin me nähtiin se muutaman kerran kuukaudessa ja välillä kerran kuussa. Oli kyllä kivaa aikaa kun pääsi toiseen kaupunkiin pakoon City jutuissa plus se että tunsi itsensä hölmöksi, kun Kaikki tai noh useammat puhui ruotsia siellä ja minä en...
suomea puhuvia ihmisiä oli tosiaankin se kourallinen..
Ja positiivista on se kans tässä että näkee toisensa webin kautta.. =)

Anyway... mä tuun jo ens viikolla takaisin... vitsi kun aika on mennyt toooosi nopeasti...  mä en ehkä haluaisi palata takaisin.. khöhöm ..töihin..  Ei varmaankaan kukaan muukaan haluaisi ja varsinkin silloin kun on ne huippu lämpimät kelit.. niih..
Ja mun matkalaukku.. mä sain just ja just kiinni.. =/ iiik..
okei.. nyt on pakko mennä repii nää valkaisuteipit poit... sooou.. bai bai ja öiiiiitääää ! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)