torstai 16. kesäkuuta 2011

hölmö minä

noniiiii.. nyt olen taas "elävien kirjoilla".
Aikaero painaa vielä vähän ja töihin olen palannut takas. Eka työpäivä oli keskiviikkona ja tuntui että kaikki oli mukavasti jätetty mulle (huomaa että pojat ovat olleet töissä ;D ), kaikki oli ennallaan ja ihan vanhaan malliin meni sekin päivä. Töitten jälkeen vaan iskee se kauhea väsymys, pääsen kotiin äkkiä suihkuun ja heti suoraan melkeen nukkumaan ja seuraava päivä ihan samanlailla.
Tänään vähän ketutti aamulla. Menin tarkoituksella aamulla tuntii aikaisemmin töihin,että pääsisin noihin Gina Tricotin Mega Aleihin.. tarkoitus oli että menen jo heti klo:10.00 oven taakse seisoo että saan ne parhaat päältä pois. Noooooh.. töihin päästyäni tein tarvittavat aamurutiinit ja sitten Juoksin klo:10.00 Ginaan--- no arvatkaapas mikä siellä odotti mua " Sale Avaamme tänään klo :12.00" !!!!!!! Siis voi että kun ketutti ! Niin mun tuuria.. liike avasi ovensa vasta klo :12.00 ja mä oon siihen aikoihin töissä,tulin ihan turhaan aikasin töihin tänään.. =/'
Ehkä se on vaan merkki mulle et ei tartte enemään niitä riepuja =D Säästyipähän mun lompakko turhilta ostoksilta. Kävin sitten töitten jälkeen liikeessä, niin ei tarttunut yhtään mitään mukaan... se sekasotku ja ihmismassa siellä.. =O  mulla on kyllä tainnut jäädä päälle toi shoppailuputki... pitäisi pistää se Offille..

Tänään mulla oli tämmöistä päällä:

Ja valkoiset tennarit alle.
Vitsi oon niin ihastunut bleisereihin.. kävin Zarassa ja haluisin ne kaikki värit bleisereinä mun kotiin, kiitos ! =D
Mitäs oletteko tehnyt halpoja löytöjä ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)