perjantai 3. kesäkuuta 2011

tuloksia hampaista

Nyt on kulunut jo 5 päivää, kun olen kerran päivässä..( yleensä teen tämän ennen nukkumaan menoa) laittanut ne hampaitten valkaisu tarrat hampaisiin...  Tottakai jos haluaa nopean tuloksen niin tekee sen toiminnon kaksi kertaa päivässä.. elikkä aamuin ja illoin.
Lähtö tilanne oli tämä..

ja 5 päivän tulos hampaista... älkää välittäkö tuosta viirusta mun kahessa hampaitten pinnoissa.. ne ovat aina olleet mulla.
kyllä se mun mielestä toimii.. on kyllä pientä muutosta tapahtunut näitten 5 päivän aikana... vielä 16 päivää, niin kuuri on ohi... enkä malta odottaa minkälainen se lopputulos on.. jiiiii =D
kuvia ei ole muuten sitten mitenkään muokattu, että kaikki kuvat mitä julkaisen tänne ovat raakoja versioita.. mitä turhaan muuttelee.. ei se nyt sen paremmaksi muutu.. =D
Mulla on muuten ongelma.. mä lähen ens viikolla koko viikoksi Nyciin asustelee.. mä aloin jo pakata kaikki tavarat matkalaukkuun ... kaikki ostokset yms..
katsokaan nyt... ihan täys !

Ja nämä pitäisi mahtua johonki:
Ja ensi viikon tulevat ostoksetkin pitäisi mahtua johonkin... oi voi.... =/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)