torstai 23. kesäkuuta 2011

no ne ale ostokset

Wohooooo !!
Juhannus vapaa koitti ja vielä ihan kaksi päivää...luksusta.
Töissä oli aika suht rauhallista, veikkaan että tosi moni lähti mökeille viettää jussia tai sitten festareille. Mun jussi menee ihan helsingissä ,eli rauhallisesti.
Sääkin näyttää niin kamalalta,pimeetä ja toi tuuli... myrsky tekee tuloaan..  ei kyllä nyt yhtään tee mieli astua ulos.
Siis oikeasti tää on perus juhannus sää =D mä en edes muista milloin viimeksi juhannuksena olisi paistanut aurinkoa ...
Huomenna aamulla pitää kipaista kauppaan viel ostaa ruokaa ja sitten lähretään pikkuveikalle ja sen tyttöystävän luokse tekee ruokaa ja hengaamaan vaan, osa kaveriporukasta lähtee kalajoelle.. pah.. sinne ajaa 7 tuntia..en ole menossa sinne =D
Jeps.. kävin sitten siel zarassa jaaaaaa.. nämä tarttui sitten mukaani:


Oon muutamaan otteeseen käynyt kattelee tuota mekkoa. Tykkään siitä niin paljon, beigee balleriinojen kanssa kesä katuja tallustelee.. aah.. kesä .. odottaminen kannatti... mekko maksoi mulle sen 22€, mua hävettää.. oon varmaankin tämän viikon aikana käynyt kyseisen kauppakeskuksen zarassa kattoo joka aamu et ,jospa ne alet ois jo. =) Myyjät varmaan kattoo et " Taas toi sama tyttö näin aamusta " =D

Ja uusi harmahtava bleiseri, hinta oli 39€ . Oon ihan hurahtanut bleisereihin. J:kin sanoi mulle et mun vaatetus alkaa kohta näyttää liian sivistyneeltä. =D

Ja viimeiseksi valkoinen toppi 12,95€ ?

Sieltä olisin voinut rohmuta vaikka mitä kotiin, mutta en halunnut tuhlata mihinkään turhaan heräteostos juttuihin... vaikka siellä olisi ollut aivan ihanat oranssi korkkarit.. mutta EI Lellu !!! oli pakko sanoo niille ei.. jeps..
No johan on hyvät kuvat,jokaisessa kuvassa katse kohdistuu lattiaan =D pitää alkaa näköjään harjoittelee olla kameran edessä..
Mutta hei rakkaat... hyvää juhannusta kaikille !!! Mä meen uppoutuu taas Bobbi brownin maailmaan ;D 
Ciao toodels.... !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)