torstai 28. tammikuuta 2010

Huomenta

Heeei kaikki!!!

Tääkin päivä näyttäisi olevan kylmä päivä. Heräsin jo puol kasin aikoihin aamulla,kun toinen lähti aamulla töihin,niin eihän se anna mun nukkuu ollenkaan. Tulee kiusaa mua,pussaamalla ja halaamalla mua,jättää valot päälle ja touhuu siel jotain... Kiitti kulta =)
Ei se mitään pirteä peipponen oon kuin mikä,katoin uloskin niin kauhee myrskynen sää näyttäisi olevan.. Käynpähän viel kattoo mittarii...
Uaaaaaah.... Jiiiiiiiiiz.... -21... Kylymä siellä on ja vielä kun tuulee niin se alentaa vielä lukemaa... Ei auta muu kun lämpimät vaatteet päälle ja villikset jalkaan... Ja nuoret ihmiset olkaa viisaita ja pukekaa lämpimästi,hirvittää kattoa kun näkee nuoria tyttöja pakkas säässä nahkatakit päällä ja minihameet alla... Grrrr...
Niin joo ... Käytiin eilen ostamassa sitten keittiöpöytä kalusteet ,tumman ruskeat tuoleineen ja peitot ja tyynyt,alkaa pikkuhiljaa olla kaikki tavarat jo.
Ainiin sohva ja sänkykin ovat tulleet MEGA niitä pitää vaan noutaa espoosta... Ihanaa =)
Näätte sit myöhemmin mitä ostin hemtexistä,mitä mahtavia löytöja löysin,kuvat tulee myöhemmin ja mun muutto prosessista ja saan mun kaikki vaatteetkin saman katon alle,oon tässä muutaman kk asunut janin vanhemmilla,niin en oo päässyt käyttää mun kaikkii rakkaita vaatteita ja kenkiä ...
Siks oon ollut vähän tylsä vaatteitten suhteen,johtuneet myös siitä kans kun käytätän lähes 70% elämässäni työvaatteita...mutta odottakaapas kun saan mun vaatteet uuteen vaatekomeroon,niin eiköhän se siitä sit.

Mutta huomenta kaikille ja hyvää työpäivää =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)