perjantai 29. tammikuuta 2010

mökkireissu part3

Hauskoja hetkiä:




Vellu raukka kun joutu poikien käsittelyyn.

Nakin kuristus otteeseen.. Kattokaa nyt NÄIN ne pojat käsittelee naisia.. "Hiljaa nainen"

Tässä kuvassa en tiiä mitä on tapahtunut.. miksi Vellu polvistut Sulenin eteen???



Ja mitä matkamme olisi ilman WII pelikonsolia.. ei mitään.. Aivan mahtava vekotin... ehkäpä se on yks syy miks kaikkien kroppiin särki niin paljon..
Meinaan itsekkin ostaa ton pelikonsolin,ihan sika hyviä pelejä.. Nyrkkeilyä,Golfia,urheilu juttuja ,Joogaa.. ja TENNIS... Tennis oli aika kova sana mökillä.. En ollut ikinä pelannut Wii ja silti VOITIN lähes kaikki siinä.. yllätyin itsekkin miten hyvä olin.. sit Roni kummiskin voitti mut siinä loppupäivän illassa... mut hei.. olin mä aika hyvä.. eiks jee =DDDD johtuu kait myös siitäkin koska olin ainoa joka oli selvinpäin... miettikää nyt ton pelin pelaamista muutaman promillen humalassa.. Hauskaata siitä tulee todellakin !

Wii HETKET:

Tytöt oli ensimmäisiä jotka pelasi Wiitä


Kuumahan siinä myös tuli :


Hahahahahah.. JOS katse voisi tappaa... Donna sun katse ois tappanut Thuyn jo heti.. toisella on kauhee hymy tai voittoputki päällä.. =D


Timo ja Kong

Nice moves Timo:





Hiep,Thuy ja Ronin Wii pelin elementeissä..

Hiep BARCELOOOOOONA,BARCELOOOONA



Porukka:



Mitä tästä kuvasta voisi sanoa.. Kaunista pojat,kaunista =D




ylhäältä alaspäin: Tankki on Cool Guy, Roni taas selvästikki haaveilee jostakin,Hieppillä ei taida olla hyvä olo.. Darra?, mun perus Yo pose, Dang.. miten ihanan iloinen oot.. ! =D


Roni pierasee,mä yritän mun kädellä peittää sen ja Honki ihan muuten vaan levittelee haarojaan.. ihan perus settii.. hahahah.. no ei =D

KASAAAAAAA !!!!
ei sitten loppujen lopuksi ollut mikään hyvä idea,yks loukkaantu tosi pahasti,melkein joutu soittaa ambulanssi paikalle.. tää jääkin meidän salaisuudeksi kuka se uhri oli.. mut voin myöntää et se en ollut minä =D










Hauskoja hetkiä oli ,ja mahtavia muistoja jäi,kiitoksia kaikille ja näitä reissuja lisäääääääää =DDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)