lauantai 30. tammikuuta 2010

Wohoo ilonpäivä !

Siis tänään on ollut kivaa,shoppailun suhteen !
Mulle kävi tuuri!
Olin itiksessä tänään ihan muuten vaan kiertelemässä kaupoissa.. menin siiten Seppälässä käymään ja löysinkin todella halvalla kenkiä ! Siellä oli 2 yhenhinnalla kenkiä... no mähän sitten innostuin ! 4 paria lähti mukaan ,mutta ne kaikki maksoi vaan 30€ yhteensä !! Ensiksi Hemtex sisustus kaupassa oli hirveesti löytöjä ja nyt kenkiä..
Eihän mulla niitä kenkiä oo ikinä tarpeeksi.. =D mun poikaystävä tulee tykkää,kun näkee mun sadat parit kenkiä.. =DDD


Nää on todella korkeat siniset paljetti kengät ja toooooooosi korkeat.. mä tiiän et tuun "kuolee" noissa kengissä,mutta mun mielestä aivan ihanat.. pillit farkut tai tiukat legginsit ja ihan perus yläosa and then ready to go.. =D



Mustat kukkaiset baletti tossut ,kesällä on varmasti käyttöä.. en oikein oo oikein varma noista kukista... voi olla että teen niintä oman tyyliset,eli muokkailen vähän..


Polveen ulottuvat ruskeat saappaat,näillä on helppo kävellä,korkeat korot näissäkin on.. mulla on jo mustat samanlaiset entuudestaan..


Harmaat cowboy saappaat,nää voi myös yhdistellä farkkuihin..

mutta nää kaikki sain 30€ ...wihii... =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)