tiistai 12. tammikuuta 2010

maanantai

Oli vähän kiirrus aamu tänään. Kävin verotoimistosta hakee tarvittavat veropäätöslappuset.. menin hyvin mielein kaisaniemeen verotoimistoon.. ja huono onni mulla... paikka oli ihan täys ihmisiä jonottamassa.. meikäläinen meni sit ottaa vuoronumeron.. 392 ja menossa numero oli 312... HITSI !!! ei voi olla totta.. joudun odottaa joku 2h et tulee mun vuoro... nou nou nou.... lähin sitten ettii istumapaikkaa,nekin kaikki oli varattuja.. sit satuin näkee lattialla pikku lappusen.. noh numero oli joku 320.. Wuhuuu.. ja DING ! seuraavana olinkin minä.. hahaha.. =D vitsi mikä mäihä kävi mulle.. tarjosin sen lapun kummiskin edessä olevalle pariskunnalle,ohan se reiluu et he saavat mennä ensiksi kun he ovat varmaan odottanut kauemmin kuin minä.. mutta he vaan sanoivat et mee vaan,sä löysit sen lapun lattiasta =D khehe.. pääsin sitten AJOISSA käymään kotona lepäämässä ennen työvuoroo...
Äipän synttäri kemutkin on nyt viikonloppuna ja mulla on ihan vapaa koko viikonloppu jee.. =D mitäköhän sitä tekiskin silloin ?

Ainiin.. kävin sit faksaamassa loputkin paperit sinne asuntohakemus juttuun.. ja kohta voidaan muuttaa sinne.. helmikuun eka päivä olis muutto.. toivottovasti me saadaan se kämppä.. sit musta tulee.. AVOVAIMO... yööööööö.. sanoin janille et ollaan vaan ihan kämppiksiä.. hahah =D Jani ois mun AVOMIES... hui.. nooh.. pitää totutella ajatukseen.. =)

Tää kuu tulee olemaan paljon tekemistä .. nyt viikonloppuna äipän pyöreät 50v synttärit ja seuraava vkl menee kavereitten kanssa mökkireissuun Mikkeliin.. ja sitten helmikuun eka vkl menee sitten Duunin 9v synttäreihin ja sit on Janin 25v synttärit.. hohoho.. mitenköhän mun energiat riittää noihin kaikkiin.. sen näkee silloin sitten.. =)

mut lepään nyt vähän aikaan ja sit meen töihin.. ciao !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)