maanantai 25. tammikuuta 2010

maanantai



Ihanaa ..tänään on vapaapäivä vieläkin,oisin aika varmasti ollut rikki mökkireissun jälkeen ... kroppa on vieläkin kipee kaikista lihaksista ... en tajua miten voi olla... Noh okei.. pelattiin WII pelikonsolia koko yön siellä.. siksi musta tuntuukin siltä että oon vetänyt kauheeta punttia ja en venytellyt yhtään sen jälkeen.. =DDD onneks en oo ainoo joka kärsii siitä,nimittäin melkeen kaikki jotka oli siellä mökillä ovat yhtä hajalla kuin minä.

Ihanaa viikonpäästä maanantaina päästään muutta ihan omaan kotiin.. Janin kanssa.. ostettiin viimeviikolla sohva ..

Tämmöinen on meidän sohva tummanruskeena tulee olemaan ,Suomisoffasta ostettiin ja makso 800€ ... aaaa.. kallista on.. mut ei voi mitään.. mutta tyynyt on heittotyynyillä.

Meidän sisustuksesta tulee olemaan aika paljon tumman ruskeeta ja itämaista.. Kämppä tulee olemaan varmaanki kokonaan valmis vasta kesäkuussa,koska mulla ja janilla ei ole mitään valmiina,kaikki pitää ostaa..





Voi kun toisella osapuolellakin olisi vapaata tänään,nyt oon äipällä odottamassa että toinen pääsee treeneistä kotiin,et päästään viettää sitä laatuaikaa.. Onneksi täällä on siskonlapset piristämässä mun päivää.. mussukat '

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)