perjantai 15. tammikuuta 2010

perjantai ja vapaata

ihanaa aamua kaikille !!!

oon täs nukkunut varmaankin joku 5h ja väsyttää sikana..


okei miksi olen näin aikaisin hereillä ?
Syy siihen on että mun ihana poikaystävä heräsi klo:06.45 töihin,avasi kaikki valot ja etsiskeli vaatteita ja tavaroita huoneesta missä mä nukuin,niin tottakai heräsin siihen ääneen.. "ihan oikein mulle" niin hän sanoi minulle..
Ja miksi halusin herätä aikasin on myös se et,halusin viettää yhetiset kaikki minuutit poikaystävän kanssa,koska kun toinen tekee 08.00 aamusta ilta 20.00 asti töitä ja minä taas 18.00- eteenpäin töitä,niin me ei vaan keritä nähä ollenkaan koko päivänä.. ainoastaan kun meen nukkuu niin toinen on jo nukkumassa.. =( ihan tyhmää.. ikävää toista tulee vaan kauheesti,kun ei löydä sitä yhteistäaikaa..
onneksi mulla on vkl vapaa ja janilla kans,niin meinaan kyllä olla ihan 24/7 ki janissa.. =D

Ja tää tyttö menee klo:11.00 kampaajalla laittaa tukan kuntoon huomisiin synttäreihin.
Tämän jälkeen pankkiin hoitaa asioita ja sitten viel lääkärissä käyn... sit on päivä pulkassa ja kotiin kullan luo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)