maanantai 27. joulukuuta 2010

Ale saaliini

Työpäivä ohi !
Kyllä huomasi että oli taas Alet jokapuolella. Joka ikisessä kaupoissa oli 10 metrii jonoo ja muutenkin ne ale vaatteet.. huh.. niin sekaisin kun olla ja voi. Joko niitä ale vaatteita on pitkin poikin lattioita tai sitten vaan survottu yhteen kasaan ja se ihmismäärä... ou mai gaaaad ! Onneksi ehdin jo heti aamusta jo vilkuilla niitä ale vaatteita.-

Elikkä mun Gina Tricotin kassista kuoriutui tämmöinen villa tunika..


Neule on läpikuultava,eli ihan suosiollaan kannattaa laittaa toppia alle.
Sitten kesää varten ajattelin näitä ostaa,jonkun tosi ison tai oikeastaan väljän topin alle.. Lindex

Muuten asiasta toiseen. Sain sitten järkättyä itselleni vapaata ensi vuoden tammikuun 16.1.2010 Kirppikselle ajan.. jippii... paljon vaatteita olisi tulossa myyntiin sinne ja missä ne ovat ? Valtterin kirppiksellä... meinaan postata muutamia kuvia myöhemmin,mitä myyntiin tulee.. joten tarkkana kuin porkkana.. !

Ja kuvanlaatu on semmoinen kuin on... mitä i phone puhelimesta voi odottaa ? Latasin nimittäin mun kännyyn ohjelman,millä voin matkanvarrella tai missä vaan postailla kuvia ja juttuja suoraan tänne... vähän kivaa =D Joten tiedätte sitten missä mennään.. eiks jee ??!! =D

Mä just huomasin että tietyssä valossa,mun tukka on vähän vihertävä ?? Voi olla et noi mun vanhat raidat ei oikein värjääntynyt kunnolla,joten uusinta värjäys saattaa olla tässä lähiaikoina... =/  Tai sitten kuvittelen vaan... Joku aamu herään kun mun tukka on oikeasti vihreä... PEIKKO-Lellu =DDD

1 kommentti:

  1. Kaupois oli ihan sairasta:D Mä olin vasta päivällä kattelemas ja ei tietenkää enää löytyny mitää... ehkä just sit lattialt ois voinu löytyy ku ei kukaa niit kattonu. :DDD

    Voisitko joskus tehä postauksen sun töistä? :D

    VastaaPoista

voi kommentoida =)