maanantai 20. joulukuuta 2010

viimeisiä päiviä viedään

joohooo !
Noi mun antibiootti lääkkeet kyllä saa mut nukkumaan kuin tukki. Ei tarvi kun kerran ottaa niin nukkumatti on jo ovella suunnilleen.
Tänään taas töihin ja mukavat 10 tunnin vuoro edessä.. graaah.. Sitten alkaa ne kolmen päivän vapaata,silloin kyllä syön kuin sika ja nukun kuin tukki. Ehkäpä muutamaa leffaa tullaan katsomaan ja vähän ulos kävelee... sitten paluu takaisin arkeen.
Mä en varmaan tänä vuonna lahjoja saa tai paljoo, En suinkaan ole ollut tuhma.. kilttihän mä oon kuin enkeli vuosi vuoden jälkeen... hahaha =D Emmä itseasiassa odota mitään lahjoja,ruoka on se pää juttu mitä haluan ja sen kun lapset saa lahjoja.. ! Ja niitten ilmeet.. kheheh..
Ihan kivasti tota luntaa on tullut tänne helsinkiin,pitää varmaan hankkia sukset et pääsee töihin tai sitten moottorikelkka .. JoooooH !
Mitäs te odotatte jouluna ?



että semmoista mulla tänään =D

4 kommenttia:

voi kommentoida =)