keskiviikko 15. joulukuuta 2010

pipi...

Jeps. Kiva oli töissä tänään.
Heti aamusta oli jo vähän huono-olo, johtuneet siitä et olen vähän kipee... mulla on 5 päivän antibiotti kuuri meneillään ja lääkkeitten sivu vaikutus on just pahoinvointi.. graaah.. =/  Tämän lääkkeen piti olla vähän vähemmän huono-oloisuutta tuottava,mutta no jaa....  muutama päivä vielä pitäisi ottaa niin kuuri loppuu siihen.
Työpaikallani oli tänään vartiokylän seurakunnan kirkko lauleskelemassa joulu lauluja,mun mielestä oli aivan ihanaa kuunnella kun he lauloivat asiakkailemme,vaikka tosiaankin olihan siinä se riski kuuntelevatko he vai ei. Ajatus oli tosi kaunis,koska ideana oli et he laulavat joululauluja lapsien hyväksi,mutta onko baari just se oikea paikka tämmöisille ? Kyllä mua kauheasti kävi sääliksi ja teki mieli huutaa asiakkaille että " Olkaa hiljaa ja Kuunnelkaa" ja se et esityksen jälkeen olin varmaan melkeen ainoa joka taputti heille... =/ Pappi ja kaikki oli mukana lauleskelemassa..
Huomisen päivän kun jaksaisi vielä lääkke tokkurassa olla töissä,niin mulla alkaa kaksi vapaata päivää.. suunnitelmissa on tosiaankin ne joululahjojen osto ja Kampin aukiolla oleva joulutori. Huomasin itseasiassa viime viikonloppuna ,kun olin menossa Tigerin yökerhoon,niin sinne Kamppi keskuksen edustaan oli rakennettu ihan joulutori, Tosi kivaa =D
Ei vitsi,tuun tietää että nämä lähiviikot tulee olemaan tosi kiireisiä... työpäivät on tosi pitkiä 10h taikka enemmän ja stressaavia,mutta kyllä mä siitä selviän =)
Mutta tää tyttö menee nyt unten maille, haleja =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)