torstai 23. joulukuuta 2010

Jouluja

Ihanaa.. 11 tunnin työpäivä takana.. niin voittaja fiilis !
Tänään oli aika melko kiirre töissä..  Kyllä huomasi että ihmiset oli vähän känkkäränkällä päällä ja stressaantuneita. Ei lahjojen ostaminen pidä olla EI kivaa... turhaan siitä kauheet pultteja vetää ... Tottakai itsekkin stressasin lahjojen ostamisessa,jos en kerennyt ostaa niin en kerennyt.. ei se varmaan sitä ihmisen maailmaa kaadaa,pääasia mulla on että muksut saa lahjansa ja meikäläinen ruokaa.
Mutta nyt tosiaankin alkoi mulla pienimuotoinen joululoma.. ihan kolme kokonaista vapaata ja vasta maanantaina takaisin töihin...
Huomenna lähetään aikaisin anoppilaan syömään perinteistä jouluruokaa... Namii.. porkkanalaatikkoo ja jouluriisii... psst.. paitsi mä tein jo varaslähdön eilen ja söin jo jouluriisii ja porkkanalaatikkoo.. ups. =D
Tämän jälkeen on sitten luvassa tädin luona Vietnamilaista ruokaa.. yammyyyy.. elikkä ei tarvitse ihan kolme päivää putkeen syödä jouluruokaa..
Lauantaina sitten syödään perheen kesken Vietnamilaista ruokaa ja sunnuntaina me syödään ne jämä ruuat.. Mustaha tulee oikein joulupossu tätä mukaan,ehkä ensi vuonna on hyvä syy aloittaa kuntoilua.. paitsi missä vaiheessa mä kerkiin kun lähden opiskelee ja olen töissä?  Ehkä nukkuessani voi vetää painoja tai hankkia sen turbo vyön joka lupailee hetkessä uskomattomat vatsalihakset vartalolleen...
Mä en millään malta odottaa ens vuotta. Mulla alkaa koulu ja uudet kujeet... khihihi.. ihanaa päästä takaisin koulunpenkille..
Mutta nyt aivot narikkaan.,pieru verkkarit jalkaan ja  villikset... nyt nautitaan joulusta !
Hyvää Joulua teille kaikille !
Syökää,naurakaa,iloitkaa toistenne seurasta ja hmmm.. Syökäää !! =D
T: Lellu tonttu

1 kommentti:

voi kommentoida =)