torstai 16. joulukuuta 2010

jotain uutta

Heij!
Tänään tosiaankin oli mun kuudes työputki. Aika väsynyt tyttö olen nyt..
Kyllä toi joulun tunnelma on ihanaa,mutta samalla Onneksi se on vain kerran vuodessa. Nimittäin tänään tuli ihan kaksi bussillista mummeleita ja pappoja meidän ravintolaan,niitten bussin kyljessäkin lukee "Martta" bussi, ihan oikeasti =D Kuvitelkaa nyt muutama kymmenen papparaista ja mummeleita yhessä ravintolassa ja sitten kun ne ovat hölmöllä tavallaan suloisia... " mikä tää on? onko teillä karaokee? yms yms "
Mä en ole ostanut ainuttakaan joululahjaa kellekkään,joten huomenna vapaapäivänäni menen kauppoihin ja ostan ne LAHJAT !! Ensi viikolla mulla ei ole yhtäkään aikaa ostaa niitä,kun vedän 11-13 tunnin työvuoroja... jippii.. not. 
Mä yritin tehdä ihan ihka ensimmäisen video postauksen,mutta minä +tietokoneet = Ei hyvä juttu. En mä vaan osaa kääntää kuvaa olleskaan,joten pahoitteluni kuvan laadusta, jos tykkäätte video postauksestani,niin aijon jatkossa postailla lisää sitten. Mua hermostutti ihan hirveästi,.joten älkää dumatko mua nollaan..



 

 Mikä toi pään heilutus on ?? hahaha.. taitaa olla mun joku hermostunut reaktio.
 Mutta tämmöisen jutun hankin itselleni tänään.
Tervetuloa Sigma Lellun Canonin perheeseen. Nyt multa löytyy kaikki tarpeelliset objektiivit tai noh oishan se Fisheye ja muutamat teleobjektiivit kiva saada =) Ja salama ja jalusta ... jiiiih... enköhän mä näillä pärjää jo suht pitkälle. Eli Sigma 18 - 200 mm... =)

Sain sitten kaupanpäälle Canonin järkkäri kirjan,siitä on kyl suuri apua mulle,kun haluan erikoisia kuvia napsia.


Tällaista mulla oli tänään päällä. Ja luntaa tuprutteli ihan mukavasti. Järkkärit on tosi kivoja,mutta ne painaa ihan helkkaristi... siksi omistan kans yhen digipokkarin,mitä on helppo kantaa aina mukana.
Jeps.. meidän talon julkisivu remppa alkaa olla suht valmis,ollaan saatu parvekkeeseen jo kaiteet ja ala lasit.. niitten piti olla jo kaksi kuukautta sitten valmis, kiva kun niitten piti kulkea meidän huoneiston läpi että saavat sisäkautta kunnostettua parvekkeen... Arvatkaapas riisuivatko he kenkänsä ?? No EI ! Lattia ja matot oli eteisestä olkkariin ihan lumessa ja loskassa... Mitä hittoa ?!!! kiitti vaan,mutta olisi ollut kivaa jos olisitte riisuneet edes kengät tai kuivanneet...

Joulu aihesta vielä jatkan,mikä soi teillä jouluaattona ? lempi joulubiisi ?
Mulle tää biisi on kyllä aina ollut suosikki,tosin Celine Dion versiona mutta en löytänyt sitä oikeaa versiota joten Mariah Carey saa kelvata =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)