maanantai 13. joulukuuta 2010

itse Pikkujoulut

Huiii mikä viikonloppu takana !
Ihan super kivaa oli.
Kämppä oli täynnä tyttöjä ja  pommeja !! hahha xD
Itse oli lauantaina töissä 10 - 18.00 asti. Arvatkaapas mikä kiirrus oli töissä. Kotiin päästyään niin tytöt oli jo tehnyt valmiiksi ruokaa ja juomat,itse menin vaan suihkuun ja valmistautuu iltaa varten... Olin niin puhki et pikku päikkärit ei olisi ollut paha juttu. Anyway... toista kymmentä akkaa saman katon alla... tiedätte varmaan mistä puhun =D " Leeeeenaaa.. missä on lakka pullo ? Voitko lainaa mulle sitä ja tota? Mistä mä löydän kamman ? Missä teidän kaikki kattilat ?? " Semmoinen huli vili,heti kotiin päästyään..
Sitten illan mukaan porukkaa alkoi valua kämpille,syötiin ja naurettiin ja vaihdettiin lahjat.
Mun lahja oli aika mahtava,ehkä mulle sillein käyttöä,mutta poikaystävälle enemmänkin sitä "silmäniloa"  hahaha... näytän sen myöhemmin.. hihih =D

illasta kuvia:


Huomaatte varmaan jo vaatteista että pikkujoulu juhlista oli kyse,jotain punaista.. =D
En keksinyt mitään punaista,kun tuon rusetin minkä löysin henkka maukasta... näytti et mulla olisi ollut siivet.. =) lahja pakkaus mä oon.. !
Ilta jatkettiin sitten Tiger nimiseen yö kerhoon. Voi Luoja mikä automatka oli ! Kuskina olin ja arvatkaapas miten liukasta oli ! Mun auto on kummiskin etuvetonen,mutta perä vaan liukui ihan kamalasti,vaikka kuinka hiljaa ajoin,niin suunnilleen jokaisessa mutkassa auto meinasi mennä suoraan lumi penkkaan !
Onneksi omistan melkein rallikuski ajotaidot,niin selvittiin ehjin nahoin perille !
Parkkeerasin auton lähelle kyseistä baaria ja kun läksin pois baarista,niin mua odotti mukava yllätys.
Luntaa oli aurattu mun auton kylkeen puoli metrii ja taakse samoin.. JES !!!
Lähin siitä heti potkimaan lunta pois, onneksi oli vaihto kengät mukana,ei siitä olisi muuten tullut mitään. Poikaystävä tuli myöhemmin kavereitten kanssa auttamaan kaivaamaan auton pois lumen peitosta,mutta ihan oikeasti... mitä ne oikein ajatteli kun aurasi luntaa pois ???!!

Ja se lahja:



että semmoinen pikkujoulu... tosiaankin ruokaa ja juomaa jäi tänne,joten voi olla että jokut pikku juhlat ei olis paha juttu =D

3 kommenttia:

  1. onks suurin osa sun kavereista aasialaisia`?

    VastaaPoista
  2. Minna: kiitos =]

    itseasiassa mulla on yhtälailla saman verran ihan suomalaisia kavereita =]
    suurin osa ovat ihan lapsuuden ystäviä ja muutamien vuosien varrella tullut läheiseksi, mulle tekee ihan hyvää olla välillä meikäläisuen parissa... Ei unohdu oma äidinkieli... Oon aika surkee puhuu vietnamii =]

    VastaaPoista

voi kommentoida =)