perjantai 24. joulukuuta 2010

Apua !

Apua ! mun maha räjähtää ihan just tai voisko joku pyörittää mut liikkeelle ?
Tänään ollaan syöty kyllä ihan kolmen päivän edestä.. HUH !
Aamulla lähettiin suht aikaisin liikenteeseen anoppilaan.
Siellä meitä odotti jouluherkut ja joulupuuroo.. yammyy.
Pakko myöntää kyllä että olisi tehnyt mieli nukkua pidempään lämpimän peiton alla.. grrr...
Ulkonassa meitä yllätti -18 asteen pakkanen... hrrr... hyytävää.. ihan jäätävää.. Vaikka mulla oli pitkikset alla ja monta paitaa päällekkäin päällä,niin silti oli kylmä. Onneksi päästiin Janin vanhempien hoiviin.
Joulun kunniaksi jotain punaista päälle. Ja pitihän mun luikkariakin ulkoiluttaa vähän. Nyt te näätte mun tumman tukan.

Jani ja Lellurska


Mä rakastan riisipuuroo ja kanelii siihen.. nams.. En kyllä saanut mantelia tänä vuonnakaan.. Janin äippä sen nappas.. hitsi =D
Ihanan rauhallista oli olla syödä ja jutellä niitä sun näitä. Mekin kun harvemmin päästään kyläilee,molemmilla niin paljon töitä . 
Mä en ole taas ikinä ollut jouluaattona missään ulkona baarissa ? Mites siellä päin ?
Mun mielestä joulu on rauhallista viettoa,syödään hyvää ruokaa,nautitaan rakkaimpien seurasta,höpötellään ja naureskellaan taikka katsotaan yhdessä  elokuvia. En ymmärrä semmoista meininkiä et ryypätään ja dokataan ... mennään baariin,eikö niin voisi tehä muina viikonloppuna ? Mutta tottakai kukin tavallaan viettää joulua. Mulle tärkeintä on perhe ja rakkaitten läheisyys ja ruoka,mitään muuta en voisi toivoakkaan.

Sainhan mä lahjoja. Villasukkia,rasvaa,leffalippuja ,namia,helmikorun yms... eli kyllä sitä ollaan oltu kiltti..





ööööhm..  kummalle tuli enemmän perunamuussia ja ilman rosollia ? 

Jouluruokailen jälkeen läksimme sitten vähäksi aikaan kotiin lepäilee,saatiin jouluherkutkin kotiin Janin vanhemmilta. Kiitoksia paljon <3

Sitten seuraava kohde oli vantaalla. Ajoin autolla ja arvatkaapas kun ei ole ikinä ajanut sitä reittiä niin... öhöm.. ajoin varmaankin tuhatta ja sataa jokaikisen töyssyn läpi.. poikaystävä katsoi mua suht murhaavasti.. khehehe.. sanoin vaan " Missä ne merkit muka on ?? En nää.. ne on ihan lumen peitossa.. arrararar " Ne oli oikeasti joka ikinen töyssy kyltti lumenpeitossa,en nähnyt ! Ja varsinkin kun ajan autoa,niin en tykkää jos joku koko ajan neuvoo miten pitää ajaa yms yms.... Mä oon hyvä kuski !

Sedän talossa mua yllätti Kuusi ! Kuinka komea se oli ja ISO !





Pikkuveli ja J

Ostettiin siskon miehelle tämmöinen hauska juttu. Noi raudat piti erottaa toisistaan irti. Kun ostin sen se oli viimeinen kappale,joten pulmajutun ohjeet ei tullut mukaan. Myyjä näytti mulle muutaman kerran miten ne saa irti,noooh heti kun astuin ulos kaupasta niin en muistanyt yhtään miten ne sai erotettuu toisista... Tohon jää koukkuun,muutaman kerran piti "voimallisesti" kokeilla saada irti...
hyvin keskittynyt ilme.

Vähän erillaista jouluherkkuja siellä päin.
Simpukoita... nams

Hotpottii
mussukat

Serkku tyttöseni joka on mua pidempi !!! 14 vuotias ja 173cm,todella harvinaista aasialaiseksi..

Huomenna jatkuu meilläpäin joulun viettoa. Silloin ollaan vaan ihan perheen kesken,siskot ja iskä ja muut.. ja tottakai siellä odottaa uudet jouluherkut... luksusta tää joulunvietto .
Mutta Lellu ja Beni (siskon poika) Toivottaa teille lukijoille oikein rauhallista joulua.

ps. nelly.com issa on alkanut ALE,sinne pääsee ihan ale sivuun menemällä ja koodi sinne on Kenza... kivoja juttuja oli ja halvalla lähti...
Jouluja kaikille <3  meen nyt taas syömään kinkkua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)