perjantai 17. joulukuuta 2010

tooo cosyyy

Tänään on ollut ihan tylsää. Heräsin siihen kun seinän toiselta puolelta alkoi kuulua poran ääntä.
Miksi muuten aina kun mulla on vapaapäivä,niin haluun siivota ?
Siivosin kämpän ja vaihdoin vähän järjestystä makuuhuoneesta. Kello alkoi lähestyä kahta ja sain sitten pestyä pyykit,imuroin ja viikkasin vaatteita.
Niin miksi vielä istun kotona ? Katson ikkunasta ulos,niin on ihan pilkko pimeetä,mun pitäisi olla ostelemassa niitä joululahjoja.. tosiaankin.. mutta ei yhtään houkuttelisi lähtee ulooooooos.
Mä odotan että toi yks tulee kotiin,niin lähen sitten kaaralla kauppoihin .
Eilen kun selailin mun tooosi vanhoja kuvia,niin mä jotenkin haluisin mun tummat hiukset takaisin. Tää on kyl aina sama juttu,vähän kun ilma kylmenee ja pimenee niin haluun tummaksi,kesällä sitten vaalenee taas tukka.. Ei se haittaa.. kohta kun aloitan kampaaja koulun niin sitten mun tukka tyyli tulee todennäköisesti muuttumaan tiuhaan tahtiin.. Katsotaan sitten kun valmistun ja olen töissä kampaamossa.. silloin varmasti tulee tähän päähän muutoksia.. =D
Ostin suht hyvän web cameran joka osoittautui ihan huonoksi.. ärsyttävää.. myyjät sanoo et "On se hyvä" sit ostan ja se ei ollut semmoinen minkä halusin...



Valaistuskin on se yksi syy ,miksi kuvat on näin Blurry...
Siivouksen aikana nämä ovat soineet taustalla:








okei.. nyt on kyl pakko lähtee lahja ostoksille... hitsiläinen.. just kun olisi ollut kivaa pysyy peiton alla ja olla vaan.. ciao ciao ma bellaaas =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)