lauantai 18. joulukuuta 2010

niin tosiaan

juhuuuu !
Huh miten raskasta on toi joululahjan shoppaaminen.
Kaupat oli täynnä asiakkaita ja mikä se jonon pituus siellä ?? huoooooooh... Ens viikolla alkaa jokapuolella ne MEGA ALET eli kantsiiko sitten odottaa ens viikkoon ja mennä siihen ihmis massaan ens viikolla ? Ai niin.. mulla ei ole vapaata ollenkaan ens viikolla.. great.
Ehkäpä ostan nyt jotain pientä kaikille ja joulun jälkeen sitten ne kunnon lahjat ?? ääääh... ei nyky lapset toivo enään mitään leluja lahjaksi,ne haluaa just Playstationit,uusi puhelin yms... super kalliita juttuja,ei mulla ole varaa tai no on,mutta meen sitten ihan vararikkoon.. hahaha .. =)

Mulla oli tänään tosi huono hiuspäivä,turvauduin pipoon ja mua alko kyllästyttää olee vaaleana tukkaisena..





Kyllähän sieltä lahjoja saatiin ,huomenna jatkuu lahjojen ostelu... mutta löysin Biancosta itselleni aivan päheet kengät !


Nää lähti puolella hinnalla pois... jeiiiij..  niin munhan piti tosiaankin alkaa säästellä rahaa siihen koulua varten... Mutta se on vaan niin vaikeeta kun alkaa jokapuolella Alet,mun pitää kävellä silmät kii ohi kaikista kaupoista..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)