torstai 9. joulukuuta 2010

menetetyt päivät

Nyt kun mulla on ansaittu vapaapäivä meneillään,niin  on aikaa kertoa mitäs ollaan puuhailtu.
Meille tuli nyt viikonloppuna poikaystävän kanssa vuosia täyteen,joten mentiin meidän lemppari ravintolaan syömään ,eli vietnamilaiseen ravintolaan Puotilassa Ky nam on ravintola ja sieltä saa aitoja vietnamilaisia ruokia ja tottakai Sushia.. yam.. paikka on pieni ja vaatimaton,mutta Aito,todella mukavaa henkilökuntaa ja omistajat ovat erittäin ystävällisiä.
Mahaan meni sitten tämmöistä.



Syötyään me sit lähdettiin ajelee keskustaan ja käveltiin vaan. Ei me oikeastaan haluttu mitenkään erikoista vuosipäivänämme,ei lahjoja,ei kalliita turhia menoja jne... vuosipäivänä tarvitaan vaan toisemme ja yhdessäolo.. tässä perheessä sitä kunnon yhteis aikoja on aika harvinaista herkkua,joten tämä päivä osui just sopivaksi vapaaksi meille.

Joululahjoistakin oli siis puheenaihetta. Meillä molemmilla on jo kaikkea mitä tarvitsee,en edes tiiä tarviinko edes mitään. Pääasia mulle on se että pääsee jouluna syömään kaikkea herkkua perheen ja rakkaitten kanssa. Joten päätimme poikaystävän kanssa että ostetaan tämä Nintendo Wii yhteiseksi joululahjaksi.. ja niin me teimmekin.



Ja paketin sisällä tuli mukaan Mario peli.. (joka on mega peli! oon ihan koukussa peliin.) ja Wii Sport ja Donkey kong ... Me sit laitettiin skaba pystyyn ja alettiin pelata lähes puoleen yöhön asti. Hauskaa meillä oli ja naurettiin ihan mielettömästi.. keskiyöllä alettiin sitten tehdä pipareita.. hahah.. mahtavii nämä yölliset päähänpistokset, pipareita tosiaankin leivottiin ja tehtiin minttukaakaota(eli tein Janille) ja jatkettiin sitten pelaamista. 
Olo asuna sitten toimi perus t-paita ja löllö verkkarit ja villasukat.. kivaa <3

Ja me ollaan pystytetty jo eka kuusi tänne. Muovi kuuseen päädyttiin,koska mä en jaksa niitä havunoksia imuroida jokapäivä.. laiska ? Joskus =)




Mä en kyl tiiä onko noita nameja enään kuusessa ennen jouluaattoo,ne maistuu vaan niin hyvälle... yams..
Ja sitten itsenäisyyspäivän olin töissä kevyet 11h ja seuraavanapäivänä sama juttu... Hullun kiirre on ollut nyt näinä päivinä ja lauantaina sitten on pikkujoulut mun luona tyttösille,joten siitä myöhemmin sitten lisää..
Mukavaa joulun odotusta kaikille... toi lumen määrä pistää mun pään ihan sekaisin.. =D

2 kommenttia:

  1. kauan ootte ollu yhessä? :)

    VastaaPoista
  2. kaksi vuotta tuli täyteen,mutta ollaan oltu ystäviä since 2004 =)

    VastaaPoista

voi kommentoida =)