keskiviikko 8. joulukuuta 2010

Happy happy Joy joy !

Jeeeeeeiiiii !'

Oon niin tällä hetkellä iloinen,häkeltynyt,stressaantunut ja ehkä hieman peloissaan.
Syy tähän olo tilaan ?
MÄ PÄÄSIN SINNE KOULUUN!
Kyllä,tää neitokainen lähtee kouluun opiskelee itselleen uuden ammatin =)
Ja mikä ammatti ?
Parturi-KAMPAAJAKSI =D musta tulee sitten kun valmistun,niin ihan ammatiltaan "hius taikuri" hahaha .
Niin mieletön fiilis,pääsen kauneuden maailmaan ja kaikki hius salaisuudet ja kauniita kampauksia tulen oppimaan alan ammattilaisilta...
Eli mitä kampauksiin ,mitä opin siellä koulussa niin voin täällä opettaa teitä sitten.. =D
130 pääsi haastatteluun ja vain 18 pääsi sisälle ja minä olin yksi niistä,en kyllä voi itsekkään uskoa.
Eilen tuli kirje kotiin.
Tulin kauppa kassien kanssa ovesta sisään ja huomasin suuren valkoisen kirjekuoren lattialla.. Kauppakassit kullä lensi lattialle tosi nopeasti ja lähdin repimään kirjekuorta auki... Heti kun näin vastauksen et mut oli valittu,niin kyllä siinä riemun tanssin heitin ! =D
Ainoa stressinä alkaa se työ ja koulu..  Koulu on kolme kertaa viikossa ja iltaa vaan... eli käytännössä ehdin töissäkin käydä,tämä vaan tarkoittaa et.. "Tervetuloa opiskelu eli köyhän opiskelijan elämä"
  Eli pitää heittää hyvästit muutamaksi vuodeksi kalliit shoppailut ja menot... 
Ei haittaa ! Koska sitten kun olen valmistunut tutkinnosta,niin silloin pääsen palkitsemaan itseni... Kunnolla !
Opiskelua !! ihanaa... kait mä sitten ihan oikein tein,kun päätöskin papereitten mukaan tehtiin samana päivänä kun olin haastattelussa.. hahaha xD
Ja tosiaankin olisi sitten tarkoitus tästä Stylisti ja maskeerajaksi kouluttautua tämän jälkeen... huh !!

Mä pääsen pois baarimikko tittelistä... oujee.. ! =D
Opiskelu tosiaankin alkaa jo ens vuoden tammikuussa,eli kuukausi enään... jännittävää ! =D
Ainiiin ! mun Boohoo vaatteet/tavarat tuli,laitan huomenna kuvia niistä ja näistä kuluneista päivistä mitä olen tehnyt... joten hyviä öitä sinne vaan... =D

9 kommenttia:

  1. Vau!:) Onneks olkoon!

    Muuten olitko sä ravintolapäällikkönä sun työpaikallas vai muistelenks mä ihan omia? Mietin vaan että jos noin oli niin mikä sai sut vaihtaa ihan kokonaan ammattia.. :O

    VastaaPoista
  2. Kiitos kiitos =D Vuoropäälikkönä olen siellä =) Vaihtelu virkistää,kun muutenkin ihan 18v tyttösenä olen ollut siellä,niin kyllä sitä haluaa nähdä muutakin kuin ravintola elämää.
    Ja muutenkin haluun ehkä enemmän normaaliin työ rytmiin eli ei enään yöllisiä vuoroja ja pääsee näkee enemmän kavereita =)

    VastaaPoista
  3. Ai niin vuoropäällikköhän se olikin :D
    Joo entisenä yövuorotyöläisenä tiiän että varsinki nyt pimeenä aikana nii ei oo kiva nähä luonnonvaloo ainoostaan parii tuntii päivässä kun menee nukkumaan aamulla ja herää iltapäivällä:D

    VastaaPoista
  4. No niinpä =D Muutenkin on kivaa päästä ihmisten aikoihin kotiin..

    VastaaPoista
  5. Mä aloitin parturi-kampaajaopinnot tänä syksynä ja muistan kun meinasin seota kun sain sen hyväksymiskirjeen! (= Saat olla kyllä ylpeä itsestäsi kun pääsit sinne, tuolle alalle ei oo helppo päästä :) Mutta voin kertoa että alussa tuntuu vähän siltä ettei osaa mitään mutta ei kannata luovuttaa ja ainakin mun mielestä opiskelu on ollut tosi kivaa!

    VastaaPoista
  6. Kiitos kiitos !! =D

    Nonnih ! Joo,musta tuntuu et oon ihan alussa ihan rähmä käpälä,mutta senhän takia ollaan haettu sinne kouluun, en tosiaankaan kadu päätöstä,rakastan koulun käyntiä !=DD

    VastaaPoista
  7. missä oot baarimikkona?

    VastaaPoista
  8. Oon Hemingwaysis baarimikkona =D

    VastaaPoista

voi kommentoida =)