sunnuntai 22. toukokuuta 2011

1 päivä

Huomenta !
Mä oon herännyt tossa ... hmmm... suomen aikaan 2 pm ja täällä 06.00 am... joten tiedossa on pientä Jet lagia...
Sää näyttää täällä vähän utuiselta,aurinkoa ei näy missään ja veikkaan että täällä on joku 17 astetta lämmintä.
Kohta suunnataan tuonne tädin Nail manicure salonkiin.. saa nähä tehdäänkö mulle manicure.. mä just muutama päivä sitten irrotin mun kynnet , on ollut niin kiirreistä viimeviikot niin en kerennyt huoltaa niitä ollenkaan.. aattelin et otan ne pois ja aloitan sitten alusta... nyt nää mun kynnet näyttää niin jyrsityltä... =D
Sitten olisi luvassa pientä shoppailua...
Tänään on enon synttärit niin on pakko viedä se jonnekkin ulos ,kun hänen vaimonsa haluaa yllättää mega juhla-aterialla.. mihin me sitten tottakai osallistutaan syömisessä...  Jaaaaa Lobster... namiiiii.. tätä olen odottanut...!

Mä sain pikkupojan huoneen... upea sisustus.. hahaha... autoja vaan.


huomatkaa mun väsyneet silmät.. jee.. =)

Vitsi.. sielläpäin suomea on lämmintä nyt, aurinkopaistaa ... mulla on huono tuuri kun täällä ei vielä hellettä ole... blaaaah... mutta ens viikolla toivottovasti..
mutta mä meen lepäämään vähän aikaan ,sitten lähdetään vähän ulooooos.... Toi sänky on ehkä maailman kovin,missä olen ikinä nukkunut..
bai bai... =D Lellu kuittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)