lauantai 21. toukokuuta 2011

soon soon

hei kaikki !
Kentällä ollaan ja kohta on lähtö. Oli ehkä kauheetä kun J heitti mun kentälle... vaikka 3 viikosta on kyse ,niin voin sanoa että itku tuli... =D kaikki muut matkustelijat jäivät tuijottaa kun meikäläinen alko pillittää.. hahaha... how girly I am...  sitten vaan 3 turvatarkastuksen läpi ja nyt odottelen tässä mun portilla. Kone seisoo suoraan mun edessä, siis tarkoitan lentokonetta ja HITTO mulle kävi huonotuuri, mä istun kolmen istuttava rivin KESKELLÄ... ei kivaa =/
Kävin katsoo mulberryn laukkuja ja meinasi lähtee laukku mukaan ... ... ei ehkä ihan vielä...
Mutta joo,mun pitää nyt lopettaa.. meidät aletaan lastata tuohon koneeseen... Kauhee ikävä J:tä ja hitsi mun 4g muistikortti jäi toiseen koneeseen... Good Job Lellu =D
Pitäkää mulle peukkuja =D Ciaooooo <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)