sunnuntai 22. toukokuuta 2011

perillä !

Hei kaikki !
Mä oon nyt täällä rapakon toisella puolella !
Kello on täällä joku about 1.00 yö ja mua ei väsytä yhtään...
Lento lontooseen meni ihan hyvin, jos noita muutamia pumby rideja ei oteta mukaan.... kyllä siinä vähän kädet hikoili ja silmät oli kiinni ,kun oli aika lähteä lentoon..




Tolla mä lähin lentoon. Ei millään pahalla mutta ruokatarjoilu tuossa lennossa oli aivan kamalaa... kylmiä kananpaloja ja kylmiä pinaatilla täytettyjä torterilloja, vai mitä ne olikaan nimeltään. ?
Lontoon kentälle pääsyään, ei ollut aikaa oikein kierrellä niissä tax free kaupoissa ,koska oli nopea vaihto... elikkä ensin suuntasin vessaan.. ( inhoon lentokoneen vessoja) joten aina kun on noin lyhyt lento ,niin pidättelen sinne lentokentälle asti... =) Sitten riensin johonkin kiskalle ostamaan juotavaa ja karkkia ja siitä sitten portilleni.
Yksin on kamalaa matkustaa,kun viranomaiset kyselee hirveästi kaikkea juttuja.. ja varsinkin kun en brintti aksentilla olevaa englantia kuuntele jokapäivä plus väsymys siihen, niin kaikki kysymykset piti toistaa uudestaan.... se kundi puhui niin nopeasti ja putkeen.. Mun reaktio oli " What?? "  tunsin myötähäpeää itseäni kohtaan, tottakai mun posket alko punottaa kun kundi kuulusteli mua... tuntui että mua epäiltiin jostain rikoksesta tai jostakin....  
Okei.. toinhan mä tänne jenkkilään vähän ruisleipää, eikai ne pidätä mua sen takia ? =D JA kyllä pistin lomakkeeseen että mulla on ruokaa mukana.
Muutaman kielimuurin tapauksen jälkeen oli aika suunnata jatkolennolle... ja määränpää nyt oli New York. Lento kestää 7 tuntia..
Mulle kävi hyvä tuuri, kun mun viereen ei istunut ketään... sain siis leveästi istua siinä ja pötkötellä... se lento sitten meni nukkuessaan. Ja ruokatarjoilu oli mahtava.. kaikkea oli paljon ja oli hyvää, viimeinen annoskin oli PIZZAA..hahahha.. niin jenkkiläistä ja lento oli toooosi smooth..




Soitin J:llekkin kun saavuin tänne...  Tää oli heti lähtenyt baanalle ja ollut ihan huppelissa kun soitin.... =D
Mutta pakko mennä nukkumaan nää aika erot pois... =D moikkaaaa...
Mä oikeesti salakuljetin ne ruisleivät ja näkkärit tänne enkä jäänyt kii.. hahahaha xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)