keskiviikko 25. toukokuuta 2011

näytä missä sulla on rusketusraidat...

Aurinkoa, kuumaa, ranta... ihanaa !!!
Tänään oli aivan mahtava ilma..  Its T-shirt timee ja todellakin oli...  ihan sairaan kuumaa oli ,polttavan auringon paiste .. huh.. Mä tiedän että siellä on vähän viileetä nyt..anteeks kun hehkutan, mutta yleensä itse olen vilukissa 24/7, niin tää ilmasto oli piste I:n päälle.. =D
Täällä kun olen, niin en kyllä hirveästi kiinnitä miten sitä laittaa päälle, au naturel lookilla mennään... ja se onkin se kesän juju..
Uimaan ei sentään lähetty tänään.. vesi oli viileetä.. kävin testaamassa ja bikinitkään ei vielä kerennyt mun päälle... itse asiassa tänään vaan mentiin testaamaan oliko siellä biitsi keli... noh.. olihan sielä... Pientä rusketusrajoja on havaittavissa täällä..
Ranta oli yhtä upea,niinkuin aina.. mutta mitäs ne aallot.. siis ne oli toooosi isoja ja toooosi voimakkaita virtauksia oli... pienille lapsille paikka ei ole hyvä... virtaus on niin kova.. että se äkkiä kyllä nappasee mukaan.. =/
Simpukan kuoria oli jokapuolella ... se on se merkki että biitsi kausi on avattu.
Muutaman tunnin oltiin rannalla ja sitten suunnattiin ihan pikku ostospaikka alueelle...
Victorias secretistä tein ihania löytöjä ja J:lle koti paitoja TJMaxista... muuten yritän nyt minimoida tätä shoppailu tahtia... ohan mulla vielä 2 viikkoo aikaa shoppailla... ja ne parhaat kaupat löytyy tosiaankin Nycin keskustassa SOHOssa...
huomenna tai ylihuomenna nycissä on 28 astetta lämmintä... jeee... voi olla että suunnataan silloin sinne ja mennään central parkin Zoohon eli eläintarhaan moikkaamaan madagaskari elokuvan heppuja.. =D
Tässä taas kuvia päivästä.























Vitsi mä oon muutamassa kuvassa tosi atleettisen näkönen... hahaha.. kärrynpyörääkin kun tein niin oikee jalka revähti...  Vanhuus ei tule yksin.. ja siitä tosiaankin on 6 vuotta kun kärrynpyöriä olen heittänyt...
Nyt meen syömään... Ban mi Curryyyyy... eli curryyy vietnamese style...  omomom..
Halit <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)