sunnuntai 29. toukokuuta 2011

tavoite 2015 ehkä

Selailin taas tuota netti maailman ihmemaailmaa.. ja eksyin semmoiselle sivustolle, missä oli yli 100 kuvaa.. upeita naisia.. huippukunnossa ! Terveitä ja litteä vatsaisia naisia... huh ! Tämän kun katsoin ja pää alkoi painua alas.. satuin vilkasemaan omaa masua... noooh... "olihan se joskus kans litteä" tuumin.. En välttämättä six bäkkiä halua,mutta kiinteän ja pyykkilauta vatsan... sitä pyllyykin vois kasvattaa ja kiinteyttää... Olen aika laiska käymään missään salilla tai muutenkaan ylläpitää mun kropasta huolta... mun elämässä urheilu on mun työpaikka... siellä tosiaankin saa nostaa painoja (30kg olut tynnyrit),pieninä painona toimii limuboksit (10kg) ja sitten täysinäiset plo korit,jotka painaa ehkä sen 5 kg... juoksuratana toimii työpaikkani tila... ja varsinkin kesällä se on yhtä maratoonia vaan.. plus se helle siellä.. hahahaha =D
Tähän kesään mun kesäkunto ei enään kerkiä, joten jospa pikkuhiljaa yrittäisi skarpata,niin pääsisi siihen kesäkuntoon ennen 2015...





kuvat lainattu: ampparit.com sivustosta.




mua vähän vihloo hampaita ,tosta eilisestä.. valkaisujutusta.. se on ihan normaalia..
mutta nyt taas.. go go go ---------------> later ..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)