maanantai 16. toukokuuta 2011

Huaaaaah!
Voiko ihminen olla näin väsynyt maanantaina ? No mä oon!
Olisin niin halunnut jäädä sinne peiton alle nukkuu, vaikka kokopäiväksi. Enkä ollut eilen kauppatorilla juhlimassa, ihan pelin jälkeen menin kiltisti sänkyyn ja sammuin siihen .
Hyvä Suomi ja jellonat! Voitto tuli.. Mahtavaa!!!
ja kultajuhlat juhlitaan tänään kauppatorilla, veikkaan että sinne tulee älyttömästi porukkaa juhlii voittoa... No hei.. Ohan siitä 16 vuotta..
Itse en meinaa mennä, katselen sitä sivusilmällä telkkarista ja yritän vähän pikku hiljaa pakkailla tavaroita.
Huomenna käyn hakemassa passin, se on valmis... Jee =]
Väsymyksestä, oon juonut red bullin, tupla espresson, kahvin ja batteryn... Eikä mun väsymys ole hävinnyt mihinkään, tää on ihan kamalaa... Juon tosi harvoin kahvia.. =\ se on sitten kiva kun yöllä sitten alkaa energiaa rullaamaan ja herätys olisi niinku 04.30 am..

Enään kaksi työpäivää ja se on sitten loman paikka. On se mahtavaa... Oon niin sen tarpeessa ja kaiken kukkuraksi maiseman vaihto tekee hyvää... Täällä kun se kesä ei ole ihan vielä kohillaan, mun allergia on taas tehnyt comebackin...
Kauppoja mä yritän vältellä, vaikeeta se on mulle kun jokapäivä pitää kulkea kauppakeskuksen läpi.. Sitten niissä näyteikkunoissa näkyy kivoja kesä vaatteita ja emmä pysty vaan vastustamaan kiusausta, pakko mennä sinne kauppaan ja kattoo niitä ..
Oisko kellään myydä mulle vähän energiaa? Täällä olisi yksi innokas ostaja =]



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)