lauantai 21. toukokuuta 2011

lälläslää


Huomenta kaikki !
Arvatkaapas mikä päivä tänään on ?
No ei ainaskaan mikään maailmanloppu päivä vaan tää tyttö suuntaa noin 5 tunnin päästä lentokentälle !
se on NYC babyyy !! =D
On ollut niin hurjan kiirreistä nämä edelliset viikot että HUH !  Eilenkin aloitin vihdoin ja viimein pakkaamisen... kohta tarkistan kaikki läpi ja sitten meen herättelee J unesta.. Mä lennän yksin ja ehkä mua vähän pelottaakin... Ennen nukkumamenoa juteltiin kaikenlaista.. olin vaan " no mitä nyt jos mulle sattuu jotain" tyyliin.... J vaan totesi että " ei tollasta saa puhua, sä tuut ehjin nahoin kotiin "  En ole ikinä lentänyt yksin minnekkään joten tää on ihan first time kun teen niin.. Lennän Lontoon kautta ja siellä muutaman tunnin odottaminen ja sitten alkaapi se pidempi lento.... Mä niin toivon et kukaan ei istuisi mun viekkuun et saan pötköttää leveästi niissä tuolissa =D
Mulla ei ole yhtään semmosta perhosia vatsassa fiilistä ? Johtuneet varmaan siitä kun oon useamman otteeseen jo käynyt siellä tai sitten se johtuu kun J jää kotiin ,eikä lähe mukaan.... =(   Mitä jos mä yllytän sen lentokentällä et lähtee mukaan ? haa =D

meikäläinen juuri herännyt ;D


Mä meen varmaankin ihan lukkoon jos joku yrittää puhuu mulle lentokoneessa... =D se siitä mun hölösuusta...
Oon vähän seurannut säätiedotuksia netin kautta, siellä on vähän säät parinkympin pintoihin, eli ei niin lämmintä kummiskaan ja sadettakin olisi luvassa, ensi viikolla tiistaista lähtien mittari tulee nousemaan 25-28C rajoille... oujee.. =D Ilmasto siellä on tosiaankin erillaista kuin suomessa... suomessa täällä kun hengität niin on raikasta, siellä taas on pakokaasuja jokapuolella niin hengittäminen siellä on vähän raskaampaa ja varsinkin kun heinäkuussa alkaa ne super helteet niin se vaikeuttaa vielä enemmän.



Ja  tässä teille kuvia East Hamptonista ,mihin ollaan eka suuntaamassa.

ja näitä siellä on vaikka kui paljon... aaaaaah... mun tuleva koti. =D

ja tällaisia kauppoja siellä on:

(kuvat lainattu Googlesta )'

joo, mutta nyt tää tytsi lähtee valmistaa itseään ja viettää laatu aikaa J:n kanssa kun se just tossa heräilikin =D
Bai bai... see ya !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)