torstai 12. toukokuuta 2011

ciao mi bellas !

heii ihanaiset !
mitäs sinne kuuluupi ?
mulla on ollut ehkä pikkaisen kiire kuukausi meneillään.. koulua,uusia juttuja ja hitosti töitä. En nimittäin tee kuin viikonloppuisin omassa työpaikassa ja sitten muut arkipäivät teen vantaalla lentokentän hotelleissa aamu juttuja, kuiteskin ravintolaan liittyvää, mutta tiiättekste mitä... mä niin tykkään uusista haasteista... ihanaa päästä vähän muuallekin tekee töitä vaikka ei omassa työpaikassa ole mitään vikaa.. ei todellakaan, mutta kuusi vuotta samassa paikassa.. tiedätte varmaan mitä tarkoitan. =)
Ja luksusta on että ei tarvitse toimia psykologina,perhe neuvottelijana,parisuhde terapeuttina ja muuten vaan haukku "puuna", jos toisella on huono päivä...  Tämmöistä on tosiaankin baari alan elämää, joten jos haluatte baaritiskin toiselle puolelle töihin, niin valmistautukaa siihen henkisesti, koska sitä tullaan koettelemaan.. hmmm... melkein jokapäivä.
Onneksi itse osaan ottaa asian toisesta korvasta sisään ja Ulos.. vuosi vuodelta kokemuksien myötä on se kova kuori kasvanut itselleen enemmän ja enemmän.
Huono juttu taas on se, että kun töissä joutuu kuiteskin puhua paljon asiakkaitten kanssa.. niin kotiin päästyäni tykkään hiljaisuudesta ja tällä tarkoitan myös että tykkään olla ihan hiljaa,nauttii siitä... vaikka ihan oikeasti olen hölö suu.. =D

Vaikka nyt olen kiertänyt kolmessa hotellissa tekemässä töitä, niin okei.. kaikkea pitää opetella uudestaan, uudet kassat, uusi konsepti, tutustua uusiin työkavereihin ja se koko juttu, mutta loppujen lopuksi kaikki nämä kolme yhdistää ihan samat asiat, ravintola-ala.. ja tykkään kun on paaaaaljon työkavereita ympärillä.. omassa työpaikassani ollaan suurin osa yksin töissä, se käy pidemmän päälle aika tylsäksi. 
mutta viis töistä, muihin asioihin... mä lähen hmmm.. 8 päivän päästä Nykkiiiin... jiaaaaaah... oon super innoissani, tai mua ehkä vähän jänskättää.. ei lento vaan se et saanko uuden passin ennen sitä matkaa, et saan tehtyä sen ESTAn ennen reissua, muuten pääsen moikkaa JFK:n lentokenttää ja maitojunalla takaisin suomeen.. not nice.  Joo.. luin eilen netistä tosta passista et "pitää olla ehjä passi jne.. " kaivoin kaapista mun passin ja joooh.. olihan se passi aikansa elänyt, kuva osio melkein poikki ja ulkokuori pikkasen kärsinyt, tuli vähän paniikki et ehdinkö saamaan passin ennen reissua jne... ja se odotus sielä poliisi asemalla... mulla on ollut huonoja kokemuksia tosta odottamisesta, mutta pakkohan sinne oli mennä tänään.. vaikka niin joo.. äipälle ja meilläpäin jyllää Ykätauti.. yöö.. =/     Onneksi asemalla ei ollut yhtään jonoa . Passi kuvatkin maksaa nykypäivänä ihan kauheesti, lähes 20€ saat pulittaa niistä... huh.. ..
Kohta joudutte kuunnella vaan pelkästään Nykki sitä nykki tätä juttu.. voin tässä etukäteen pahoitella jo asiasta..
Selailin koneella mun vanhoja kuvia ja mulle tuli kauhee ikävä mun vaaleita hiuksia.. mä en kestä ! =D Vaalee tumma,vaalee tumma.. kohta ei ole tukkaa enään päässä.
mun nykyinen tukka on tämmöinen.

ja mun vaalee ja otsis.... määääääääää.. =( miss youuuu..


mutta nyt täräytän tämän kesän hitit.. ainaskin mun guuma lista..
KAIKKI tietää varmasti tämän biisin, aina kun tää lähtee soimaan ei auta muu kuin lähtee Shufflaamaan.. tää pistää tanssi jalan niin solmuun et huh.


ja niille jotka haluu opetella shufflaamaan


ja tottakai.. JLO... lambadaa


Don omar... Lambadaaa toinen versio..


fast fivesta don omarin kesä biisi


Nicki Minaj


Britneyyy


ja lista jatkuu ja jatkuu... =D mutta näillä kesä fiilis on taattu...
Meen nyt potee tämän yökkö olon pois.. huomenna on pakko töihin mennä... sooooo vi ses.. =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)