maanantai 23. toukokuuta 2011

manicure, lobster and sushii

Jeps.
oon taas herännyt ja nukkunut täällä miten sattuu... Jet lag painaaa vieläkin mua. Nukahdin siinä klo:19.00 ja heräsin just... kello näyttää täällä joku 01.00 ?.
Tänään ei sitten vielä astuttu sinne shoppailu arealle, vaan ihan käytiin me  tytöt manicure salongissa pistää kynnet nätiks ja pikkasen hierontaa...

Täällä päin missä oleskelen nyt, niin täällä on tosi vaikeeta lähtee mihinkään kauppoihin.. kaikki on niin kaukana ja pitää olla auto. Joo.. autosta ei ole mitään pulaa.. se on vaan se että uskallatko ajaa täällä autoa. Siis näähän on ihan hulluja kuskeja.... ei vilkkua, ajaa tooooosi kovaa ja välillä pompitaan vastaantulevassa kaistalla... musta tuntuu et jos ite ajaisin täällä ,niin a) mä olisin jo paniikissa b) muut autoilijat varmaankin huutaisi mulle,kun ajan rajoituksen mukaisesti c) auto olisi varmaankin jo lunarissa...
mutta tädin työkaverilla olisi tämmöinen, se hengailee niin usein täällä niin aattelin et jospa sais kokeilla cruisailla tällä.
nice huh?

Mutta aloitan nyt ihan kuva pläjäyksellä mitä oon tänään duunaillut.
Tässä on meidän auto tie, ihanasti kasvillisuutta ympärillä.

Täällä kaupat on tämmöisissä kauniissa rakennuksissa.


Ja tässä on tädin salonki



i loooove my purple nails.. khihihihi =D

Ja sitten sushi ja lobster..


Tää kaveri sitten meni mun mahaan =D

ja tosiaankin tämän annoksen jälkeen suuntasin sänkyyn ja sammuin.... tänään pitää tsempata siihen ilta ysiin tai kymppiin asti,et pääsee takaisin normaaliin elämään...
mutta hyvää alkanutta viikkoa teille !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)