sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Huomenta

Joo .. Ei kyllä viisut eilen mennyt hirveän hyvin . Paradise Oskar ... Sanoitukset oli hyvä, mutta esiintyi ensimmäisenä ja itse ohjelma ei minun mielestäni jäänyt yhtään mieleen ... Eiku jäi! Se maapallo siinä taustalla =]
ja muutenkin Euroviisut .. Pah.. Naapurimaat äänestää toisiaan... Ei ole reilua.
Mutta toivottovasti Suomi voittaa tänään , vaikka pientä epäilystä siihenkin hommaan mullakin on... Sen näkee sitten illalla.
väsyttää ihan kamalasti, oon niin räjähtäneen näköinen .. Mun tukka elää tänään ihan omaa elämää... Mun pitäisi mennä vähän saksii niitä , kun pituutta on sen verran et vaikee saada mihinkään ojennukseen .
Ostin citydealistä raidoitus paketin+ leikkaus+ päähieronta ja muotoon kuivaus 45€: lla, voi juku .. Mä niin odotan sitä päähierontaa... Se tuntuu niin taivaalliselta =]






-






Mun missio Jenkeissä on löytää sähkönsiniset samettiset pumpsit, mustat, vaal.punaise ja oranssitkin ois kivat =] mulla on kymmenittäin korkokenkä pareja odottamassa kaapissa, milloinkohan saan silleen aikaseksi et ne tulisi sieltä kaapista ihan mun jalkoihin? Kun on töissä vaan koko ajan niin ei tuu heti mieleen et tänään laitan korkkarit jalkaan....
Mun pitäisi kyllä tehä niin et yhen viikon pidän vaan korkkareita, muutenkin tekee hyvää jaloille et on vähän korkeammat kengät jalassa, ettei mun lättäjalka levene siitä sen enempää.
Mutta sunnuntaita kaikille ja illalla sitten kannustamaan meidän poikia =]
Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)