torstai 26. toukokuuta 2011

lastenvahti

moips !
pääsin tänään nukkuu ainaskin siihen kasiin aamuun asti ,jos ei eilisen yön aikana itkuraivarii kohtausta lasketa mukaan. Mun sängyssä nukkuu vuorotellen siskon lapsi, ja tyttö nukkui mun viekussa... Siinä se sitten yhtäkkiä keskellä yötä sai itkukohtauksen ,enkä saanut rauhoitettua mitenkään.. varmaankin painajaisia tuli nähtyä...
Täällä reissussa olen toiminut myös lapsenlikkana , kivaa hommaa se on mutta aika rankkaa... lapsilla kun on pahempi toi aikaero juttu, niin herää toooosi aikasin.. sitten välillä joutuu olla se erottava tuomari kun ne tappelee... sitten pitää leikkiä niitten kanssa ja huh.. aika hullun myllyy... mutta kyllä ne ovat ihania pikku riiviöitä.( silloin kun ne on kilttejä)
Se on hyvä kun nää yrittää puhua suomea jokaikiselle vastaantulevalle tyypille, kukaan ei ymmärrä mitä ne haluaa.. hahah =D
nyt ne osaa sanoo.. NO ja Stop.. !








Tänään ollaan siivottu, tai oikeastaan mä imuroin vaan ja sisko siivosi tämän kämpän kokonaan... että voi olla et tänään on ihan laiskottelupäivä...
mun niskat ja kroppa on ihan jumissa ,kun sängyn patja on kova ku kivi..
=/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)