keskiviikko 24. maaliskuuta 2010

ayyyyooo !

nonnih.. oli ihana nauttia ulkosäästä tänään.. aurinkopaistoi ja ei ollut mihinkään kiirre..
kävin siellä punavuoren UFFissa ja tein mahtavat löydöt. Kesä tossut löysin sieltä itselleni.. koko on 38,et toivon kovasti että mun jalat ei sitten hellepäivinä paisu ihan pullaks ja ne ei mahdu sinne.. byyy =( mutta mun mielestä tooosi kivat ja näitä voi yhdistää vaikka mihin.. suoriin housuihin,leggareihin taikka farkkujen kanssa vallanmainiosti.. voin myöntää että nää kengät on ihan ihka ensimmäiset "kirppis"ostokset ja löydöt.. on ollut vaan päässä semmoinen mielikuva et"apua,toi on toisen käyttämä vaatteet,emmä voi käyttää käytettyjä" PYH!!! nyt ajatukset on toisin...
mun mielestä on tosi kivaa löytää just jotain vintage tavaroita,mitä muiklla ei ole ja muokkkaa siitä omannäköiseksi.. ei ole mitään noloo käyttää kierrätettyjä vaatteita.. siinä itse vaan säästyy rahaa ja välillä löytääkin todella halvalla hyviä juttuja.


punavuoren UFF on kyl ehdottomasti paljon parempi ku itiksen UFF

ja nää löysin sieltä :



tykkään kengkien yksityiskohdista..

sitten tämän jälkeen innostuin kiertelee vähän keskustan ulkopuolella esim.kalevankadulla ,Fredalla yms... aivan ihania pikkukauppoja oli,omia design tai muita erikois vaatekauppoja sieltä löyty.. hitsi ..olisin halunnut käväistä Ruuturouvassa?? vai mikä sen nimi olikaan..kummiskin toinen secondhand kauppa,mut en millään saanut päähän missä se oli.

kiertelin sitten peruskaupoissa Forumissa ja kävin henkassa ja maukassa ..ja löysin muutamia asusteita,jotka JÄIVÄT kyllä sinne liikkeeseen ihan varaukseen... oon laittanut mietintämyssyn päähän.. noh ainaskin ostan ton hatun.. halpahan se on.. ja istuu mukavasti mun päähän.



ja sitten tää oli myös ihanan kesäisen värinen,oranssinen tunika.. hmmm..should i buy it..?


mietin vielä.. =D

otin sitten mun päivän asusta kokonaisuuden kuvan.. valotus oli niin hyvä kopissa et.. mikäs siinä.. olin tänään viherpeukalo.

paita Gina Tricot
farkut macy
vyö H&M
kengät Dinsko
käsikorut lindex ja sormukset H&M

nyt meen viettää laatuaikaa böifrendin kanssa kattomalla monella palkittu oscar elokuva HURTLOCKER... kerronpahan sitten huomenna minkälainen se oli..
have a good evening or nite... puss och kräm <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)