sunnuntai 14. maaliskuuta 2010

so yesterday

vähän eilistä detailiä
en millään malttanut odottaa kokeilla tota uutta kameraa,tykkään kauheesti kamerasta ja olen tyytyväinen ostokseen =D
Lauanti aamupäivä menikin siinä että lueskelin käyttöohjeita ja näpräilin ja napsin kuvia kaikesta mahdollisesta esineestä ja janista...hahaha.. jani raukka on mun linssiludena nyt vähän aikaa,kun opit käyttää kunnolla tätä vehjettä. !

kaikkee pitää kyllä vielä ostaa lisää tohon kameraan,kunnon salama et saa kuvat näyttää paremmalta,uusi objektiivi joka on valovoimaisempi ja tekee teräväksi noi kuvat,yks sigma objektiivi maksaa 300€ auts !! ei auta muu kun säästöö säästöö vaan.
Nyt vaan pitää odotella sitä aurinkoa niin saa kauniita kuvia.

oon täs ensimmäisen tuotantokauden kattonut tota the Shots eli täydellinen muotikuvaaja kilpailu sarjaa,itsekkin haluaisin kehittyä enemmän ...noooh.. hiljaa hyvää tulee.. mutta ehdottomasti Russel James on yks parhaimpii kuvaajii... hän on kuvannut useat Victorias secretin kuvia ja mikä huippu kamera sillä on.



oon ite vaan ihan harrastus mielellä kuvaaja.. mutta tässä on päivän testikuvat


kuva on ilman salamaa...sen takia haluaisin sen paremman objektiivin.



mutta näistä kuvista näätte samalla päivän vaatetuksen... olin menossa yövuoroon niin laitoin mahdollisimman mukavat ja nopeasti päällepantavat vaatteet päälle... eli tällä sanonnalla tarikoitan sitä et ,kun työpäivä päättyy niin yks kaks vaatteet päälle ja kotiin. =)
valkoinen villapaita on H&M'
legginssit Gina Tricot

lähettiin sitten aikaisin liikkeelle ,Jani halusi mennä kattoo autoja,kun olisi suunnitelmissa jospa kesällä ostettaisi auto... mun mielestä auton sijoitus on huono. itse tykkään yleisillä mennä ,no ei ajaminenkaa oo mikään kauhee.. mutta oon vaan SURKEA kuski =D omalla autolla osaan ajaa ja oon itsevarma,mutta muitten auto.. hohhoijaa.. ätrisen ja hikoilen ja pelkään et ryttään auton ja sit tulee kauheet huudot mulle =DD


Jani kelpaa olla mun kuskina.. paitsi mä taas joudun olla sen kuskina baari-iltoina.

Halusin testata miltä toi kuvaaminen onnistuu sisätiloissa..



Käytiin sitten ennenkun mun työvuoro alkaa niin Itäkeskuksen Momentossa syömässä,ja voin sanoo et oli Jätte Gooooood mums.. ruokaa..




Lämmin lohisalaatti ja lohi tartar kastikkeella ranskiksen kera. Eli Fisu oli päivän Sana =D

tämän jälkeen sit hipsin töihin ja siinähän se loppuilta menikin.

2 kommenttia:

  1. momentto on tosi hyvä ravintola, varsinkin se pippuripihvi!:)

    VastaaPoista
  2. Niin munki mielestä,kaikki ruoka-annokset on isoja ja hyvää.. mums..
    Henkilökuntakin on kiva.. varsinki Mike .. khihi xD

    VastaaPoista

voi kommentoida =)